اخبار بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor با مشکل فنی تازه‌ای روبرو شده است

به تازگی گزارش هایی در خصوص ناپدید شدن آیتم های نسخه دلاکس و پیش فروش بازی Star Wars Jedi: Survivor به گوش می‌رسد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Star Wars Jedi: Survivor از همان ابتدا با مشکلات بسیاری در مبحث فنی دست و پنجه نرم کرده است. و به تازگی بسیاری از بازیکنانی که نسخه دلاکس و یا پیش فروش این بازی را خریداری کرده اند، در صفحات پشتیبانی بازی خبر از ناپدید شدن آیتم های این نسخه می‌دهند. البته که شرکت EA وعده داده است در حال بررسی و برطرف کردن این مشکل است. هرچند که بسیاری از کاربران با اینکه آیتم های از دست رفته را بازیابی کرده‌اند، ولی بازهم خبر از دوباره ناپدید شدن این آیتم ها می‌دهند.

این تنها گزارش منتشر شده از مشکلات عنوان Star Wars Jedi: Survivor نیست. و کاربران زیادی خبر از ازبین رفتن XP هایشان در بازی می‌دهند.

عنوان Star Wars Jedi: Survivor که در تاریخ ۲۸ آپریل سال جاری برای پلتفرم های PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه شد؛ دنباله عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود.

عنوان Star Wars Jedi: Survivor توانست هنگام عرضه خود نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. ولی این نمرات خوب و تحسین ها زیاد پایدار نبود. چرا که بسیاری از کاربران نسخه PC بازی گزارش های زیادی از عملکرد بسیار بد بازی بر روی پلتفرم PC داده‌اند. و شرکت EA و استودیو سازنده بازی یعنی Respawn، هفته گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کردند که از مشکلات این بازی آگاه هستند و قصدرفع مشکلات بازی را دارند. و به همین منظور هفته گذشته بود که آپدیتی برای نسخه PC بازی عرضه شد.

نظر شما چیست، آیا مشکلات فنی بازی Star Wars Jedi: Survivor تمام می‌شود. تا بازیکنان با خیالی راحت بتوانند این بازی را تجربه کنند؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *