اخبار بازی

آمار فروش هفتگی بازی در انگلستان

بر اساس جدول منتشر شده از سوی موسسه Gfk و مطابق آمار فروش هفتگی بازی در انگلستان، بازی Star Wars Jedi: Survivor توانست در هفته اول عرضه بالاتر از رقبا بایستد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هفته گذشته بازی Star Wars Jedi: Survivor، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. از مدت‌ها قبل و با توجه به حجم بالای موفقیت نسخه پیشین و همچنین طیف وسیع جامعه هواداران جهان استاروارز، استقبال از این بازی کاملا قابل پیشبینی بود و بر اساس آمارهای منتشر شده، محصول جدید استودیو ریسپاون به دومین بازی موفق سال ۲۰۲۳ در هفته اول عرضه بدل شده است. حال موسسه Gfk مطابق رسم همیشگی اقدام به انتشار جدول فروش هفتگی انگلستان کرده است و Star Wars Jedi: Survivor در این جدول هم عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کرده است.

علی رغم اینکه مطابق آمار فروش هفتگی بازی در انگلستان، محصول جدید ریسپاون خود را به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته رسانده اما، در مقایسه با نسخه اول مجموع با افت فروش %۳۵ مواجه شده است. البته به لطف افزایش قیمت ده دلاری بازی‌های نسل نهم، میزان درآمد بازی در هفته اول انتشار در مقایسه با Fallen Order تنها %۱۹ افت کرده است. بیش از %۸۲ از میزان فروش بازی روی کنسول PS5 بوده است.

در سایر رتبه‌های ده عنوان پرفروش هفته گشته، تغییری چندانی مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه بازی بزرگ بعدی باشیم تا شاید تغییرات گسترده را مشاهده کنیم.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

جایگاه عنوان
۱ Star Wars Jedi: Survivor 
۲ Dead Island 2
۳ FIFA 23
۴ Mario Kart 8 Deluxe
۵ Hogwarts Legacy
۶ Super Mario Odyssey
۷ Minecraft (Switch)
۸ Minecraft Legends
۹ Call of Duty: Modern Warfare 2
۱۰ Resident Evil 4 Remake
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *