اخبار بازی

بازی های لایو سرویس پلی استیشن بسیار متنوع هستند

به گفته آقای هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیو‌های زیرمجموعه سونی بازی های لایو سرویس پلی استیشن در ژانرهای گوناگونی در دست ساخت هستند. به عقیه ایشان این بازی‌های می‌توانند توجه طیف وسیعی از مخاطبان با علایق مختلف را جلب کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که صحبت از بازی‌های تک نفره داستان محور که اکشن محور هستند و شباهت به فیلم‌های هالیوودی دارند، به میان می‌آید، می‌دانیم که معمولا استودیوهای زیر مجموعه پلی استیشن جزو اولین نام‌هایی هستند که به ذهن خطور می‌کنند. بدون شک سونی از سرمایه گذاری روی اینگونه بازی‌ها سود بسیار کسب کرده و بعید به نظر می‌رسد بزودی دست ساخت بازی‌های تک نفره بکشد. البته ناشر ژاپنی در سال‌های اخیر در تلاش بوده که طیف مخاطبان و آرشیو بازی‌های خود را گسترش دهد و ساخت بازی‌های لایو سرویس از جمله این تلاش‌ها هستند.

فارغ از آگهی‌های استخدامی که از سمت استودیوهای پلی استیشن منتشر شده، چندان سران سونی و بازیسازان درباره این عناوین لایو سرویس صحبت نکرده‌اند و حال آقای هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیو‌های زیرمجموعه سونی در مصاحبه اخیر خود با رسانه GamesIndustry به صورت مبسوط به بازی های لایو سرویس پلی استیشن پرداخته است. ایشان می‌گوید این بازی‌ها در ژانرها گوناگون هستند و از نظر زمان عرضه و ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند

زمانی که صحبت از بازی‌های لایو سرویس به میان آید، یک اشتباه فراگیر وجود دارد و آن هم این است که بسیاری فکر می‌کنند این دسته از بازی‌ها صرفا یک نوع خاص را شامل می‌شوند یا اینکه صرفا یک نوع خاص از کسب درآمد هستند. استودیوهای ما مشغول ساخت عناوینی زیادی هستند که می‌شود به آن‌ها عبارت «لایو سرویس» را اطلاق کرد. برخی از بازی‌ها بزرگ‌تر از دیگری هستند و قرار است طی سال‌های آتی روانه بازار شوند. با توجه به سابقه درخشانی که استودیوهای ما دارند، به جرئت می‌گویم ما در خلق جهان‌ها و شخصیت‌هایی که طرفدارانمان دوست دارند، موفق هستیم.

در فوریه سال ۲۰۲۲ سخنگوی پلی استیشن اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند تا پایان ماه مارس ۲۰۲۶ حدود ۱۰ بازی لایو سرویس را روانه بازار کنند. هنوز مشخص نیست پروژه‌های لایو سرویس آن‌ها به همین نقطه محدود می‌شود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *