اخبار بازی

دو بازی Tomb Raider برای نینتندو سوییچ رده بندی شدندLara Croft Collection

موسسه ESRB که وظیفه رده بندی کردن بازی‌ها را بر عهده دارد، چندی پیش گروه سنی T (نوجوانان) را برای دو بازی Tomb Raider برای نینتندو سوییچ تعیین کرده و این بدین معناست که زمان زیادی تا عرضه این بازی‌ها باقی نمانده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه Tomb Raider جزو فرنچایزهای جریان ساز و کلاسیک در صنعت گیم است و هرچند مانند اکثر مجموعه‌های بزرگ فراز و فرودهای متعدد را تجربه کرد و همه نسخه‌های آن مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفته اما، مسلما هیچکس نمی‌تواند منکر محبوبیت‌ بالای این فرنچایز شود. حضور بیشتر نسخه‌های مجموعه روی تمام پلتفرم‌های ممکن گواه این قضیه است. در این میان جای خالی لارا کرافت و ماجراجویی‌های وی روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به وضوح حس می‌شود. البته ظاهرا بزودی این شرایط تغییر می‌کند.

سال ۲۰۲۱ بود استودیو کریستال داینامیک و Feral Games از بازی Lara Croft Collection برای کنسول سوییچ رونمایی کردند. این کالکشن شامل دو نسخه اسپین آف مجموعه توم ریدر یعنی Lara Croft and the Guardian of Light و Lara Croft and the Temple of Osiris می‌شود که سال‌ها است روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس هستند. در ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۲ بازی Tomb Raider برای نینتندو سوییچ عرضه شود که مشخصا با تعویق مواجه شد اما، با توجه به اینکه موسسه ESRB اخیرا رده بندی سنی این بازی را تعیین کرده، ظاهرا زمان زیادی تا عرضه آن برای نینتندو سوییچ باقی نمانده است.

هنوز ناشر به صورت رسمی زمان عرضه این بازی را مشخص نکرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *