اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage مرداد ماه است

یکی از کاربران وبسایت ردیت که مدعی است کارمند فروشگاه GameStop است، می‌گوید تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage مرداد ماه (آگوست) است. این بازی قرار است طی سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن، ایکس باکس و PC منتشر شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته کمپانی یوبی سافت از نسخه جدید مجموعه اساسین کرید به نام Mirage رونمایی کرد. این بازی قرار است تا حد زیادی به ریشه‌های فرنچایز وفادار باشد و در مقایسه با نسخه‌های اخیر مجموعه، یک بازی نسبتا خطی‌تر باشد و مکانیزم‌های مخفی کار در آن پررنگ باشد. فارغ از تیزر معرفی بازی، اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست و حتی تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage نیز مشخص نشده است. بر اساس گفته لیکرها این بازی قرار بود در بهار عرضه شود اما، با توجه بهاینکه هیچ اطلاعات جدیدی از بازی منتشر نشده و ناشر روند بازاریابی آن را آغاز نکرده، این امر بعید به نظر می‌رسد.

حال و در تازه‌ترین خبر منتشر شده از تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage، یکی از کاربران وبسایت ردیت که مدعی است از کارمندان فروشگاه‌ GameStop است، تصویری از پوسترهایی که شعبه آن‌ها برای تبلیغ بازی‌های جدید آماده کرده، منتشر کرده است که در آن به انتشار بازی Mirage در مرداد ماه (آگوست) اشاره شده است. وی همچنین تاکید کرد که این زمان یک تاریخ نسبی و حدودی نیست و به احتمال قوی ناشر Mirage را در مرداد روانه بازار می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *