اخبار بازی

شایعه: توسعه کنسول بعدی نینتندو به خوبی در حال پیشرفت است

طبق جدیدترین شایعات، روند توسعه کنسول بعدی نینتندو به‌خوبی در حال پیشرفت است؛ اما نباید انتظار داشت قبل از ۲۰۲۴ عرضه شود.

براساس ادعای وبسایت Nikkei Asia، یک منبع که با شرکت نینتندو ارتباط نزدیکی دارد، اطلاعاتی را از روند توسعه‌ی کنسول بعدی این شرکت منتشر کرد. او گفت: «به‌نظر توسعه‌ی [این کنسول] به‌خوبی در حال پیش‌روی است. اما عرضه‌ی محصول در نزدیک‌ترین حالت پیش از بهار ۲۰۲۴ نخواهد بود».

دیروز شرکت ژاپنی نینتندو اعلام کرد میزان فروش کنسول سوییچ با کاهش سرعت رو‌به‌رو شده است و همچنین تا قبل از آوریل ۲۰۲۴، هیچ سخت‌افزار جدیدی از این شرکت عرضه نخواهد شد. این شرکت گفت تا پایان سال مالی قبلی، ۱۷.۹۷ میلیون واحد سوییچ فروش رفته تا آمار فروش کلی این کنسول هیبریدی به ۱۲۵.۶۲ میلیون عدد برسد. شرکت نام‌برده انتظار دارد در سال مالی جاری ۱۵ میلیون نسخه سوییچ بفروشد که کاهش ۱۶.۵ درصدی نسبت‌به سال قبل است.

سازنده سوییچ در یک بیانیه نوشت: «نینتندو سوییچ وارد هفتمین سال پس از عرضه خود شده است و درحالی‌که دستیابی به میزان فروش یکسان چالش‌برانگیزتر خواهد بود، هدف ما این است که مشتریان بیشتری به بازی با نینتندو سوییچ ادامه دهند که باعث رسیدن به بیشترین فروش می‌شود».

گزارش شده شونتارو فوروکاوا، رئیس شرکت مدنظر در گفت‌وگو با سهام‌داران گفته نینتندو کاملا مطمئن نیست تا به هدف فروش ۱۵ میلیونی خود دست پیدا کند. طبق ادعای رسانه بلومبرگ، او افزود که هیچ سخت‌افزار جدید یا ارتقایافته در پیش‌بینی سالانه نینتندو لحاظ نشده است. وی گفت: «حفظ شتاب فروش سوییچ در سال هفتم دشوار خواهد بود. هدف ما برای فروش ۱۵ میلیون واحد در این سال مالی اندکی زیاده‌روی است؛ اما ما تلاش می‌کنیم تا در فصل تعطیلات میزان تقاضا را تقویت کنیم تا به این هدف برسیم».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *