اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Biomutant برای نینتندو سوییچ مشخص شد

پس از گذشت قریب به دو سال از عرضه اولیه بازی، استودیو Experiment 101 و کمپانی THQ Nordic از تاریخ انتشار بازی Biomutant برای نینتندو سوییچ رونمایی کردند. این بازی نهم آذر (۳۰ام نوامبر) در اختیار مخاطبان سوییچ قرار می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Biomutant شاید آن نقش آفرینی نوآورانه و خاصی که بسیاری انتظارش را می‌کشیدند نبود اما، بر هیچکس پوشیده نیست که استودیو Experiment 101 و کمپانی THQ Nordic در خلق یک بازی سرگرمی کننده و مفرح موفق عمل کرده‌اند. فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی آن هم تنها پس از گذشت چهار از عرضه بازی گواه این ادعا است. سال گذشته سازندگان با انتشار Biomutant روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، جامعه مخاطبان بازی را گسترش دادند و حال به دنبال این هستند که محصول خود را به دست مخاطبان بیشتری برسانند.

کمپانی THQ Nordic بالاخره از تاریخ انتشار بازی Biomutant برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی قرار است نهم آذر ماه (۳۰ام نوامبر) در اختیار کاربران قرار گیرد. حدودا دو سال و نیم پس از عرضه اولیه بازی روی کنسول‌های نسل هشتم و pc. نسخه سوییچ بازی Biomutant هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی در دسترس قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های بصری و کیفیت اجرایی بازی مشخص نیست اما، زمان زیادی تا انتشار باقی مانده و بدون شک با نزدیک شدن تاریخ انتشار، اطلاعات تکمیلی درباره نسخه سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Biomutant هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد این بازی را از اینجا مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *