اخبار بازی

حیرت مایکروسافت از میانگین نمرات بازی Redfall

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس می‌گوید او و تیمش از اینکه میانگین نمرات بازی Redfall تا این اندازه کم بوده، بسیار متعجب شده‌اند و با پیشبینی‌های آن‌ها همخوانی نداشته است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

متاسفانه باید گفت بازی ردفال، محصول جدید استودیو آرکین یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌های سال ۲۰۲۳ و همچنین نسل نهم کنسولی را تا بدین لحظه رقم زده است. از ایرادات فنی فاحش گرفته تا هسته‌ گیم‌پلی بازی، ردفال مشکلات زیادی را یدک می‌کشد و همین مسئله سبب شده مورد انتقاد شدید مخاطبان و منتقدان قرار گیرد. میانگین نمرات ردفال روی ایکس باکس سری ایکس/اس ۶۲ و روی رایانه‌های شخصی ۵۷ است تا تبدیل به ضعیف‌ترین محصول آرکین در تاریخ این استودیو شود.

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس اخیرا مهمان کانال یوتیوب Kinda Funny Games بوده است. ایشان ضمن عذرخواهی از طرفداران بابت عملکرد ضعیف بازی، به آن‌ها وعده داد که سازندگان با پشتیبانی مداوم و پیگیری‌های دائمی، بازی را از وضعیت فعلی خارج می‌کنند. آقای اسپنسر همچنین اعلام کردند ابدا انتظار بازخوردهای تا این حد ضعیف را نداشتند و بررسی‌هایی که منتقدان مایکروسافت از بازی ردفال در طول روند توسعه انجام دادند، میانگین نمرات بالای ۷۵ را برای این عنوان پیشبینی می‌کردند.

درست مانند مایکروسافت، بسیاری از هواداران نیز از میانگین نمرات بازی Redfall حیرت زده شده‌اند. کمتر کسی انتظار بازخوردهایی تا این حد منفی را داشت. سازندگان از مدت‌ها پیش از عرضه، تعهد خود را نسبت به پشتیبانی طولانی مدت از بازری ابراز داشتند و باید دید چه زمانی ردفال به یک محصول قابل قبول بدل می‌شود.

بازی ردفال هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *