اخبار بازی

بازی Man of Medan برای نینتندو سوییچ عرضه شد

اولین نسخه از سری بازی‌های ترسناک-تعاملی Dark Pictures Anthology یعنی بازی Man of Medan برای نینتندو سوییچ عرضه شد. قیمت محصول استودیو سوپرمسیو گیمز روی فروشگاه دیجیتالی نینتندو ۲۰ دلار است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو سوپرمسیو گیمز که پیش از ساخت و عرضه بازی Until Dawn، بیشتر به خاطر عرضه بازی برای پلتفرم PSVR شناخته می‌شد، با بازی Until Dawn و در ادامه آن به لطف مجموعه Dark Pictures و The Quarry به یک نام شناخته شده در میان هواداران بازی‌های تعاملی و وحشتناک تبدیل شد. سال میلادی گذشته قسمت چهارم و آخرین قسمت فصل اول دارک پیکچرز یعنی The Devil in me روانه بازار شد که درست مانند سه قسمت پیشین با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان همراه بود. در حالی که مخاطبان پلی استیشن و ایکس باکس از مدت‌ها قبل امکان تجربه این چهار نسخه را داشتند، مخاطبان سوویچ به تازگی امکان خرید نسخه اول را پیدا کرده‌اند.

سوپرمسیو گیمز و بندای نامکو ساعاتی پیش خبر از بازی Man of Medan برای نینتندو سوییچ دادند. قیمت این نسخه در فروشگاه‌ Eshop نینتندو ۲۰ دلار است. وقایع Man of Medan در یک کشتی متروکه که متعلق به جنگ جهانی دوم است، روایت می‌شود. جایی که یک گروه دزد دریایی افرادی را اسیر می‌کنند و آن را به آن کشتی متروک می‌برند تا گنج فراموش شده «manchurian gold» را به چنگ بیاورند. از بازیگران این نسخه می‌توان به آقای شان اشمور (Shawn Ashmore) اشاره کرد.

بازی Dark Pictures Anthology: Man of Medan علاوه بر نینتندو سوییچ روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *