اخبار بازی

کارگردان بازی Resident Evil 4 اورجینال نسخه ریمیک را تحسین می‌کند

آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami)، کارگردان بازی Resident Evil 4 اورجینال در توئیتر خود نوشت به تازگی نسخه ریمیک را به اتمام رسانده و از تجربه این بازی بسیار لذت برده است. ایشان تقریبا همزمان با عرضه بازی به تحربه آن مشغول شده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شینجی میکامی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم سازنده نسخه‌های ابتدایی مجموعه رزیدنت اویل و کارگردان نسخه چهارم در سال ۲۰۰۲، نقش بسزایی در شهرت و موفقیت این فرنچایز ایفا کرده است. از جدایی ایشان از کپکام سال‌ها می‌گذرد و وی مدت‌ها است که در ساخت هیچ از نسخه‌های Resident Evil مشارکت نداشته است اما، ظاهرا هنوز از طرفداران این سری است و تجربه بازی‌های جدید را از دست نمی‌دهد. میکامی اخیرا در توئیتر خود اعلام کرد که ریمیک بازی Resident Evil 4 را از ابتدا تا انتها تجربه کرده است.

وی مدتی پیش اعلام کرد از استودیو Tango Gameworks جدا شده است. آقای میکامی کارگردانی نسخه اول مجموعه The Evil Within را بر عهده داشت. از آن زمان کارگردان بازی Resident Evil 4 اورجینال به صورت مداوم در توئیت‌ها خود به تجربه نسخه ریمیک و بازخوردهای خود می‌پرداخت. توئیت اخیر آقای میکامی خبر از به پایان رسیدن تحربه بازی می‌دهد. ایشان می‌گوید که از تجربه نسخه ریمیک بسیار لذت برده و کار تیم سازنده را تحسین می‌کند. پیش از عرصه بازی آقای میکامی گفته بود امیدوار است که نسخه ریمیک روایت به مراتب بهتری از نسخه اورجینال داشته باشد. ظاهرا این انتظار ایشان محقق شده است.

بازی Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *