اخبار بازی

حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 مشخص شد

به گزارش اکانت PlayStation Game Size@ در توئیتر، حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 حدودا ۱۴۸ گیگابایت است. لازم به ذکر است این حجم بازی بدون در نظر گرفتن آپدیت روز عرضه است و به احتمال زیاد تغییر می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

فازغ از اینکه بازی Star Wars Jedi: Survivor یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال از نظر محتوا و مدت زمان گیم‌پلی نیز محسوب می‌شود. به گفته تیم سازنده بازی، Survivor تغییرات محسوسی نسبت به نسخه پیش کرده است و تقریبا از همه جوانب نسبت به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order گسترش یافته است. همین مسئله نوید یک بازی حجیم و سنگین را فارغ از پلتفرم مقصد می‌داد. حجم این بازی روی کنسول پلی استیشن ۵ که اخیرا مشخص شده، این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش اکانت PlayStation Game Size@ در توئیتر، حجم بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PS5 حدودا ۱۴۸ گیگابایت است. به طور دقیق‌تر ۱۴۷.۵۷۷ گیگابایت حجم این بازی است. البته این حجم دانلودی بازی است و مشخص نیست چه فضایی از حافظه کنسول را اشغال می‌کند. نباید فراموش کرد که حجم اعلام شده بدون در نظر گرفتن آپدیت روز عرضه بازی است و به احتمال زیاد تغییر می‌کند. حجم نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor حدودا ۱۵۵ گیگابایت است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هشتم اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. آن دسته از طرفدارانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند پری‌لود آن را از ششم اردیبهشت آغاز کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *