اخبار بازی

بسته الحاقی بازی Cult of the Lamb چهارم اردیبهشت منتشر می‌شود

کمپانی Devolver Digital با انتشار یک تریلر، خبر از عرضه جدیدترین بسته الحاقی بازی Cult of the Lamb داد. این DLC که «Relics of the Old Faith» نام دارد، چهارم اردیبهشت عرضه می‌شود و یک خط داستانی جدید را به بازی اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Cult of the Lamb یکی از عناوین مستقل سال ۲۰۲۲ بود که توسط استودیو Massive Monster ساخته شد. این بازی به دلیل گیم‌پلی روگ لایک جذابش، طراحی‌های هنری خاص و اتمسفریک و همچنین پیام‌های اجتماعی که در دل خود جای داده بود، مورد تحسین بسیاری مخاطبان و منتقدان گرفت و توانست جامعه هواداری خاص خود را شکل دهد. این بازی در رویداد The Game Awards 2022 یکی از نامزدهای دریافت جایزه «بهترین بازی مستقل» بود. علی رغم اینکه حدودا یک سال از عرضه Cult of the Lamb می‌گذرد به نظر می‌رسد هنوز کار سازندگان با آن تمام نشده و مشغول تولید محتوا برای این بازی هستند.

روز گذشته کمپانی Devolver Digital، ناشر بازی با انتشار یک تریلر خبر از عرضه جدیدترین بسته الحاقی بازی Cult of the Lamb داد. این بسته الحاقی «Relics of the Old Faith» نام دارد و به رایگان در اختیار تمامی دارندگان بازی قرار می‌گیرد. به واسطه این DLC یک خط داستانی جدید به بازی اضافه می‌شود که پس از وقایع خط اصلی داستانی پیگیری می‌شود. در این بسته دشمنان جدید، باس فایت‌های جدید و crusadeهای جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

بازی Cult of the Lamb هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،Xbox Series X/S ،PS5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *