اخبار بازی

دمو بازی Street Fighter 6 روی فروشگاه PS Store در دسترس قرار گرفت

همانطور که پیشتر شایعات خبر از عرضه دمو بازی Street Fighter 6 در اردیبهشت ماه داده بودند. ساعاتی قبل کپکام ضمن تایید این مسئله، اعلام کرد دمو رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گرفته است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

می‌دانیم که کپکام از معدود ناشرهایی است که همچنان به عرضه دمو برای بازی‌های خود پیش از عرضه اعتقاد دارد. فرقی نمی‌کند درباره یک بازی کوچیک صحبت کنیم یا یک بازی پرخرج AAA. ناشر ژاپنی به ندرت از انتشار دمو برای بازی‌های خود خودداری می‌کند. شایعات زیادی طی هفته‌های پیش خبر از انتشار دموی بازی استریت فایتر ۶ می‌دادند. کپکام مدتی قبل اعلام کرده بود یک شوکیس کوتاه درباره این بازی برگزار می‌کند. ساعاتی پیش و در جریان این شوکیس بود که کپکام اعلام کرد دموی استریت فایتر ۶ امروز در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار می‌گیرد.

حال باید پرسید دمو بازی Street Fighter 6 شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟ مخاطبان می‌توانند با دو شخصیت Luke و Ryu تمرین کنند و به کمبو‌ها و قابلیت‌هایی این دو شخصیت خو کنند. ساعات ابتدایی کمپین داستانی بازی یعنی «World Tour» نیز در دسترس است و همچنین بازیکنان می‌توانند به بخش طراحی آواتار شخصی خود رفته و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که به این بخش اضافه شده، آشنا شوند. دمو استریت فایتر ۶ فعلا صرفا در اختیار مخاطبان پلی استیشن است و ششم اردیبهشت ماه برای کاربران PC و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز قرار می‌گیرد.

استریت فایتر ۶ دوازدهم خرداد ماه برای پلتفر‌م‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *