اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Iron Man جهان باز است

بر اساس آگهی جدید استخدام استودیو EA Motive که مشغول ساخت بازی جدید Iron Man است، امکان دارد این عنوان جهان باز باشد. بدین ترتیب ظاهرا سازندگان دد اسپیس به سراغ اولین پروژه جهان باز خود رفته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شهریور سال گذشته بود که کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد استودیو Motive با همکاری مارول مشغول ساخت یک بازی جدید بر اساس شخصیت Iron Man است. استودیو Motive که سابقه ساخت عناوینی همچون Star Wars Squadrons و فرنچایز دد اسپیس را در کارنامه دارد، تا کنون پیشتر به سراغ بازی‌های ابرقهرمانی نرفته بود اما، با توجه به سابقه درخشان تیم سازنده و همچنین وعده‌های ناشر مبنی بر عرضه یک بازی تک نفره اکشن از قهرمان محبوب، هایپ و هیجان زیادی را میان طرفداران ایجاد شد.

علی رغم اینکه هنوز حتی یک تیزر رسمی از پروژه منتشر نشده و تیم سازنده و ناشر در سکوت کامل خبری فرورفته‌اند، بازی جدید Iron Man منتظران و طرفداران بی‌شماری پیدا کرده و این طرفداران در عطش انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر از بازی هستند. در حال حاضر شاید آن دسته از اطلاعات اعتبار بیشتری داشته باشند و به نوعی بتوان آن را “رسمی” تلقی کرد که از بررسی آگهی‌های استخدام استودیو بدست می‌آیند. بر اساس آگهی استخدام جدید Motive که برای جذب افرادی که در موقعیت نویسنده ارشد منتشر شده، ظاهرا Iron Man قرار است یک بازی جهان باز باشد.

در آگهی ذکر شده است که Motive قصد دارد نویسنده‌ای را جذب کند که سابقه طراحی دیالوگ‌های غیر خطی و مختص بازی‌های جهان باز را داشته باشد. البته هنوز این مسئله به صورت رسمی تایید نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *