اخبار بازی

قیمت نسخه PC بازی های پلی استیشن در برخی کشورها افزایش یافت

به گزارش کاربران سونی در برخی کشورها از جمله ژاپن، کانادا و آرژانتین اقدام به افزایش قیمت نسخه PC بازی های پلی استیشن کرده است. این افزایش قیمت بدون اطلاع قبلی و هرگونه هشداری صورت گرفته و مشخص نیست که یک تصمیم دائمی است یا موقت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از سال ۲۰۲۰ و زمانی که سران پلی استیشن تصمیم گرفتند بازی‌های انحصاری خود را راهی پلتفرم رایانه‌های شخصی کنند، ناشر ژاپنی حضور بسیار پررنگی در بازار بازی‌های PC داشته و اکثر بازی‌های بزرگ و تحسین شده خود در نسل هشتم و نهم کنسول‌ها را راهی پلتفرم رایانه‌های شخصی و فروشگاه استیم کرده است. باید گفت فارغ از چند مورد انگشت شمار، سایر بازی‌های پلی استیشن با استقبال بسیار خوبی از کاربران PC همراه شده‌اند و به موفقیت تجاری قابل توجه دست یافته‌اند. البته تصمیمات اخیر سونی ممکن است به این روند خوب لطمه بزند.

به گزارش کاربران وبسایت ResetEra سونی بدون اطلاع قبلی و هرگونه هشداری قیمت طیف وسیعی از بازی‌های خود را برخی کشورها افزایش داده است. افزایش قیمت نسخه PC بازی های پلی استیشن شامل عناوینی همچون Returnal ،Sackboy: A Big Adventure ،God of War ،Horizon Zero Dawn ،Marvel’s Spider-Man Remastered و Spider-Man: Miles Morales شده است. کاربران کشورهایی مانند ژاپن، چین، کانادا، آرژانتین و شیلی این گزارش‌ها را تایید می‌کنند. به عنوان مثال در کانادا بازی‌های شصت دلاری به ۶۵ دلار و بازی‌های هفتاد دلاری به ۸۰ دلار افزایش قیمت داشته‌اند.

سونی هنوز هیچ بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده است و مشخص نیست افزایش قیمت‌ها محدود به همین مناطق است یا کشورهای دیگر را نیز بزودی شامل می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *