اخبار بازی

علت ساخت بازی Deathloop عدم تمایل بتسدا به ساخت Dishonored 3 بوده است

به گفته آقای رافائل کلانتونیو (Raphaël Colantonio)، موسس استودیو آرکین علت ساخت بازی Deathloop این بود که بتسدا در آن زمان تمایلی به ساخت نسخه سوم Dishonored نداشته و از سوی سازندگان می‌خواستند نحوه ساخت بازی‌های چند نفره را بیاموزند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی دث لوپ یکی از اولین عناوین نسل نهم کنسول‌ها بود که در ابتدا برای PC و PS5 عرضه شد. این بازی نیز مانند سایر ساخته‌های استودیو آرکین، هویت این استودیو را یدک می‌کشید و به خوبی سبک گیم‌پلی چندلایه، گان پلی پر زد و خورد و طراحی‌های هنری که مختص این استودیو است، در آن دیده می‌شد. ظاهرا این بازی برای تیم سازنده بیشتر یک جنبه آموزشی داشته و هدف از توسعه آن ورود به نسل نهم و همچنین امتحان کردن ژانرهای جدید بوده است. این موضوع را آقای رافائل کلانتونیو (Raphaël Colantonio)، موسس استودیو آرکین در مصاحبه اخیر خود تایید کرد.

آقای کلانتونیو در گفت و گویی با رسانه Rock Paper Shotgun اعلام کرد در زمان ساخت دث لوپ، بتسدا اجازه ساخت بازی Dishonored 3 را به آن‌ها نداده بود و تمایلی هم برای این کار نداشت. در نتیجه علت ساخت بازی Deathloop این بوده که تیم سازنده مدتی مشغول باشد تا زمانی که نوبت به ساخت یک پروژه بزرگ‌تر برسد. از سوی دیگر آن‌ها قصد داشتند با ژانر بازی‌های چند نفره شوند و سبک ساخت اینگونه بازی‌ها را نیز بیاموزند.

بازی Deathloop هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *