اخبار بازی

پچ بعدی بازی Battlefield 2042 شامل ارتقاء سیستم چت می‌شود

در پچ بعدی بازی Battlefield 2042 که با شماره ۴.۱.۱ شناخته می‌شود، به بازیکنان اجازه داده می‌شود تا با بازیکن‌های تیم مقابل چت متقابل داشته باشند.

بدون شک بازی ‌Battlefield 2042 یکی از بدترین و البته ناامیدکننده‌ترین نسخه‌هایی بود که تاکنون منتشر شده و با وجود اینکه هنوز مدّت زمان زیادی از عمر آن نمی‌گذرد، اما بازیکنان هرچه زودتر به دنبال تجربه نسخه بعدی هستند که احتمالاً در آن شاهد بازگشت بخش داستانی هستیم. با این حال، استودیوی بازی‌سازی دایس همچنان به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای آخرین ساخته خود منتشر می‌کند تا روند تجربه گیم‌پلی به ثبات موردنظر مخاطبان برسد؛ به همین خاطر در آپدیت‌ بعدی یکی از قابلیت‌های درخواستی طرفداران وجود خواهد داشت.

استودیوی بازی‌سازی دایس این موضوع را تأیید کرد که در پچ بعدی بازی Battlefield 2042 که با شماره ۴.۱.۱ شناخته شده و تا اواخر هفته جاری منتشر می‌شود، از سیستم All Chat یا چت همگانی رونمایی خواهد کرد. این گزینه در ابتدا به صورت پیش‌فرض غیرفعال خواهد بود، اما به محض فعال شدن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مخاطبان تیم‌های مقابل در برخی از گفتگوهای دوستانه شرکت کنند. به هر حال نمی‌دانیم که سطح دوستانه بودن مکالمات چگونه تشخیص داده می‌شود، اما این یکی از ویژگی‌هایی است که طرفداران برای مدّت زمان قابل توجه‌ای خواستار اضافه شدنش به محتوای گیم‌پلی بودند.

همانطور که گفته شد، پچ بعدی بازی Battlefield 2042 تا اواخر هفته جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. این محصول را هم اکنون می‌توانید برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی تهیه کنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا روند بهبود وضعیت بازی Battlefield 2042 ادامه پیدا خواهد کرد و بالاخره مخاطبان از تجربه آن راضی خواهند شد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *