اخبار بازی

بازی جدید استودیو تیم نینجا سال 2023 منتشر می‌شود

بر خلاف تصور بسیاری از خبرنگاران عنوان Rise of the Ronin بازی جدید استودیو تیم نینجا نیست و پیش از عرضه این بازی در سال ۲۰۲۴، استودیو ژاپنی قصد دارد یک بازی دیگر را طی سال میلادی جاری روانه بازار کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در میان طرفداران بازی‌های هاردکور و چالش برانگیز، تیم نینجا نامی شناخته شده و معتبر است. این استودیو ژاپنی که علت اصلی شهرت آن مجموعه ماندگار نینجا گایدن است با مجموعه‌هایی همچون Nioh و همچنین بازی اخیر شرکت یعنی Wo Long: Fallen Dynasty نشان داد که هنوز در ساخت بازی‌های مهیج با گیم‌پلی عمیق تا چه اندازه توانمند است. می‌دانیم که آن‌ها قصد دارند یک بازی جدید به نام Rise of the Ronin را سال میلادی آینده روانه بازار کنند و طبیعتا تصور می‌شد این بازی محصول بعدی استودیو است اما، رئیس تیم نینجا خبر از عرضه یک بازی دیگر پیش از Rise of the Ronin می‌دهد.

آقای Fumihiko Yasuda  در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو اعلام کرد بازی جدید استودیو تیم نینجا قرار است سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود. ایشان گفت به مدت هفت سال است که تیم سازنده مشغول توسعه Rise of the Ronin است و این بازی بدون شک در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود اما، پیش از آن آن‌ها یک بازی دیگر برای عرضه سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته‌اند. با توجه به اینکه از عرضه بازی Wo Long: Fallen Dynasty زمان قابل توجهی می‌گذرد، بعید به نظر می‌رسد منظور آفای یاسودا این بازی بوده باشد.

هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی Rise of the Ronin و تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *