اخبار بازی

تریلر معرفی بازی Mortal Kombat 12 اواسط هفته آینده منتشر می‌شود

به گفته قهرمان معروف مسابقات ESport یعنی SonicFox تریلر معرفی بازی Mortal Kombat 12 اواسط هفته آینده منتشر می‌شود. وی معتقد است محصول جدید استودیو NetherRealm پیش از پایان سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با توجه به سنت نانوشته چند سال اخیر استودیو NetherRealm، انتظار می‌رفت آن‌ها پس از عرضه یک بازی جدید از مجموعه مورتال کامبت به سراغ ساخت دنباله مجموعه Injustice بروند. ظاهرا به دلیل مشکلات مربوط به لایسنس و درگیری‌های کمپانی برادران وارنر با D.C، این امر محقق نمی‌شود و آقای اد بون و تیمش پس از بازی Mortal Kombat 11 به سراغ Mortal Kombat 12 رفته‌‎اند. چند ماه پیش کنفرانس مالی کمپانی Warner Bros. Discovery، شرکت مادر استودیو NetherRealm برگزار شد. در این کفرانس به وضوح به عرضه بازی مورتال کامبت ۱۲ طی سال ۲۰۲۳ اشاره شد.

این در حالی است که هنوز حتی تریلر معرفی بازی Mortal Kombat 12 هم منتشر نشده اما، شاید این مسئله بزودی تغییر کند. قهرمان معروف مسابقات ESport یعنی SonicFox با انتشار یک توئیت مدعی شد مورتال کامبت ۱۲ اواسط هفته آینده رونمایی می‌شود. ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب نیز گفته‌های وی را تایید می‌کند. از سوی دیگر آقای جز کوردن (JezCorden) از رسانه Windows Central می‌گوید این بازی در ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نشده‌اند اما، کمپانی Warner Bros. Discovery امید‌های والایی برای این پروژه دارد و آن را یک پروژه با اهداف جاه طلبانه توصیف می‌کند. در حال حاضر هنوز خبری به صورت رسمی منتشر نشده و باید منتظر واکنش سازندگان و ناشر باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *