اخبار بازی

کیفیت اجرای بازی Redfall روی Xbox Series X/S مشخص شد

استودیو آرکین با انتشار یک توئیت از کیفیت اجرای بازی Redfall روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. این دو پلتفرم فعلا از شصت فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی‌کنند اما، در آینده این کیفیت نیز اضافه می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با نزدیک شدن زمان انتشار بازی ردفال، محصول جدید آرکین این استودیو با پخش کردن نمایش‌های جدیدی از این بازی و همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید از بازی، مخاطبان را بیشتر و بیشتر با ویژگی‌های ردفال و انتظاراتی که می‌توانند از این عنوان شوتر اول شخص داشته باشند، آشنا کرد. باید گفت تا به اینجای کار بازخوردها بسیار مثبت بوده و ظاهرا مخاطبان ایکس باکس به موفقیت این بازی امید بسیاری دارند. البته شاید اطلاعات اخیر بازی سبب شود بار دیگر سازندگان به حاشیه رانده شوند و اعتراضات نسبت به آن‌ها بالا گیرد.

استودیو آرکین با انتشار یک توئیت از کیفیت اجرای بازی Redfall روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. ظاهرا در زمان عرضه امکان انتخاب میان کیفیت‌های مختلف برای کاربران کنسولی، حتی کنسول Xbox Series X وجود ندارد و این دسته از مخاطبان می‌توانند بازی را به صورت ۴K و با نرخ فریم ۳۰ تجربه کنند. مخاطبان ایکس باکس سری اس نیز امکان تجربه بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p و سی فریم بر ثانیه را دارند. سازندگان وعده دادند در آینده و با انتشار یک آپدیت پس از عرضه بازی، امکان تجربه بازی با نرخ فریم ۶۰ را نیز فراهم کنند.

بازی ردفال دوم اردیبهشت (دوازدهم اردیبهشت) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *