اخبار بازی

برگزاری مراسم E3 2023 رسما لغو شد

موسسه ESA با انتشار یک بیانیه به صورت رسمی برگزاری مراسم E3 2023 را لغو کرد. علت این تصمیم “کمبود منابع و آماده نشدن دموهای کافی برای بازی‌هایی که قرار بود معرفی شوند” بیان شده است. این رویداد قرار بود از ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه برگزار شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هرچند که از ابتدای سال میلادی جاری مسئولان برگزاری رویداد E3 از انگیزه بالای خود برای هرچه باشکو‌ه‌تر این مراسم سخن می‌گفتند اما، شواهد خلاف این مسئله را گواه می‌دادند. در ابتدا سه کمپانی بزرگ صنعت بازی‌‌های ویدیویی یعنی سونی، مایکروسافت و نینتندو از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند و به دنبال آن‌ها شرکت‌هایی دیگری همچون سگا و Tencent نیز اعلام کردند در مراسم امسال شرکت نمی‌کنند. حتی یوبی سافت نیز که پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد حضور پررنگ و موثری در این رویداد داشته باشد، هفته گذشته از حضور در E3 2023 انصراف داد.

مشخصا شرایط ابدا برای موسسه ESA، مسئول برگزاری مراسم E3 2023 خوب پیش نمی‌رفت و برخی از شایعات خبر از لغو شدن رویداد امسال می‌دادند و حال این شایعات تایید شدند. سخنگوی موسسه با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت IGN اعلام کرد تصمیم بر این شده که نمایشگاه امسال برگزار نشود. علت اصلی این تصمیم “کمبود منابع و آماده نشدن دموهای کافی برای بازی‌هایی که قرار بود معرفی شوند” بیان شده است. مراسم قرار بود از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه (۱۳ام تا ۱۶ام ژوئن) برگزار شود.

می‌دانیم که نینتندو، مایکروسافت و یوبی سافت قصد دارند کنفرانس‌های دیجیتالی انحصاری خود را برگزار کنند اما، هنوز سران پلی استیشن درباره تصمیم خود برای جایگزین کردن کنفرانس E3 صحبتی نکرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *