اخبار بازی

عرضه تریلر جدید بسته الحاقی Phantom Liberty از بازی سایبرپانک 2077 در خرداد

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد با یک انتشار یک توئیت اعلام کرد اخبار و تریلر جدید بسته الحاقی Phantom Liberty در خرداد ماه (ژوئن) منتشر می‌شوند. این DLC جاه طلبانه‌ترین بسته الحاقی تاریخ استودیو است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

داستان تکراری جاه طلبی بیش از حد کمپانی CD Projekt RED و عملکرد فاجعه بار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از سال اول عرضه بارها و بارها شنیده شده و تا مدت‌ها از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌ها و شکست‌های نسل هشتم یاد می‌شود. البته اکنون (تا حد زیادی) شرایط دگرگون شده است. سازندگان به صورت مداوم با عرضه پچ‌ها و آپدیت‌های مختلف نسخه نسل نهمی و PC را به یک پایداری نسبی رساندند و دیگر خبری از آن باگ‌ها فاجعه بار که امکان تجربه بازی را از مخاطب سلب می‌کردند نیست. انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners دلیل دیگر افزایش محبوبیت محصول CD Projekt RED است.

اولین و تنها DLC پولی بازی که با نام Phantom Liberty شناخته می‌شود در جریان رویداد The Game Awards 2022 معرفی شد. این DLC بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین بسته الحاقی تاریخ استودیو است و بودجه‌ عظیمی برای ساخت آن در نظر گرفته شده است. آقای کیانو ریوز به عنوان Johnny Silverhand در این DLC حضور دارد و بازیگر مشهور، آقای ادریس البا نیز در این بسته الحاقی ایفا نقش می‌کند. استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد با یک انتشار یک توئیت اعلام کرد اخبار و تریلر جدید بسته الحاقی Phantom Liberty در خرداد ماه (ژوئن) منتشر می‌شوند.

هنوز تاریخ دقیق انتشار Phantom Liberty مشخص نیست و تنها می‌دانیم که در بازه سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *