اخبار بازی

اطلاعات جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد

اخیرا یکی از کاربران توئیتر به نام ScriptLeaksR6@ که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات بازی‌های یوبی سافت دارد، اطلاعات جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora را فاش کرده است. وی مدتی قبل یک اسکرین شات جدید از بازی نیز منتشر کرده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان معرفی بازی Avatar: Frontiers of Pandora در سال ۲۰۲۱ تقریبا هیچ اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی منتشر نشده است و با توجه به اینکه تریلر معرفی بازی نیز یک سینماتیک بود، فارغ از اینکه این بازی یک عنوان اول شخص است، هیچ داده دیگری از بازی وجود ندارد.

اکنون اما شرایط دگرگون است و به لطف یکی از کاربران توئیتر به نام ScriptLeaksR6@ که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات بازی‌های یوبی سافت دارد، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی به دست آمده است. وی مدتی قبل یک اسکرین شات از گیم‌پلی بازی را فاش کرده بود. به گفته وی مخاطب در این بازی در نقش یکی از Na’viها قرار می‌گیرد که از کودکی توسط وزارت توسعه منابع (RDA) ربوده شده و تعلیم دیده که در راستای اهداف آن‌ها عمل کند اما، رفته رفته با ریشه‌های خود ارتباط می‌گیرد و به قبیله خود ملحق می‌شود تا از سیاره پاندورا در برابر مهاجمان حفاظت کند. رویدادهای بازی در یک منطقه غربی از سیاره رخ می‌دهند. منطقه‌ای پیشتر در فیلم‎‌ها دیده نشده و یک “طبیعت بکر و زیبا و در عین حال خطرناک” را به مخاطب ارائه می‌کند.

از دیگر اطلاعات جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora می‌توان به بخش مبارزه بازی اشاره کرد. شخصیت اصلی هم زمان به سلاح‌های Na’viها و انسان‌ها دسترسی دارد و با توجه به اینکه توسط انسان‌ها تعلیم دیده، می‌تواند به خوبی از هر دو گونه بهره ببرد. سلاح‌های Na’viها شامل تیر کمان و نیزه و … است و سلاح‌ها انسان‌ها شامل انوع تفنگ‌ها مثل شات گان و تفنگ‌های رگباری است. با پیشروی در بازی می‌تواند سلاح‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی را ارتقا داده و شخصی سازی کرد.

این اطلاعات هنوز جنبه رسمی ندارند اما، با در نظر گرفتن شابقه یوبی در زمینه درز اطلاعات ابدا بعید نیست در آینده صحبت تمامی موارد فوق تایید شود. آینده‌ای که شاید چندان دور نباشد. یوبی سافت قصد دارد کنفرانس انحصاری خود را ۲۲ام خرداد ماه برگزار کند و مطابق شایعات بازی Avatar: Frontiers of Pandora نیز در این کنفرانس حضور دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *