اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Crash Team Rumble مشخص شد

کمپانی اکتیویژن با انتشار یک تریلر از تاریخ انتشار بازی Crash Team Rumble رونمایی کرد. این بازی سی‌ام خرداد ماه سال جاری (بیستم ژوئن ۲۰۲۳) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در جریان رویداد The Game Awards 2022 کمپانی اکتیویژن و استودیو Toys For Bob از نسخه جدید مجموعه کرش بندیکوت به نام Crash Team Rumble رونمایی کردند. این بازی که در سبک MOBA جریان دارد، شخصیت‌هایی از نسخه‌های مختلف مجموعه را گرد هم می‌آورد تا با یکدیگر به صورت تیمی و فردی به رقابت بپردازند. فارغ از تریلر معرفی بازی، پیش از این اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نبود تا اینکه روز گذشته ناشر با انتشار یک تریلر، به برخی پرسش‌های مهم طرفداران پاسخ داد.

مسلما مهم‌ترین بخش مربوط به تاریخ انتشار بازی Crash Team Rumble است. این عنوان ۳۰ام خرداد ماه (بیستم و ژوئن) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. مخاطبان می‌توانند اقدام به پیش خرید بازی کنند. افرادی که بازی را تا قبل از سی و یک فروردین (بیست آوریل) پیش خرید کنند، به نسخه بتا بازی که قرار است از سی و یک فروردین تا چهار اردیبهشت ادامه یابد، دسترسی پیدا می‌کنند. وجود قابلیت کراس پلتفرم نیز در بازی تایید شد.

شخصیت‌های محبوب مجموعه نظیر کرش، کوکو، دکتر کرتکس، Tawna و Dingodile در نسخه بتا حضور دارند. هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند. قیمت نسخه استاندارد بازی ۳۰ دلار و قیمت نسخه دیجیتال دیلاکس ۴۰ دلار است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *