اخبار بازی

تعداد بازیکنان بازی Atomic Heart از مرز 5 میلیون نفر عبور کرد

اکانت رسمی استودیو Mundfish با انتشار یک توئیت اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی Atomic Heart تنها سه هفته پس از انتشار به بیش از ۵ میلیون نفر رسیده است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه PC در دسترس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی اتمیک هارت از مدت‌ها پیش در دست ساخت بود و به دلیل مشکلات فنی و چالش‌هایی که سازندگان با آن مواجه بودند، بارها و بارها تاخیر خورد و حتی برای مدتی احتمال لغو شدن روند ساخت آن مطرح شده بود اما، سازندگان در استودیو Mundfish به هر نحوی بود این بازی جهان باز- شوتر اول شخص را ماه گذشته روانه بازار کردند و هرچند بازخوردهای منتقدان جندان مثبت نبود اما، ظاهرا مخاطبان زیادی از تجربه این بازی لذت می‌برند و پس از این مدت کمی که از انتشار بازی می‌گذرد، یک آمار کم‌نظیر را از خود ثبت کرده است.

آقای Robert Bagratuni، موسس و مدیرعامل استودیو Mundfish با انتشار یک توئیت از طریق اکانت رسمی استودیو در توئیتر، اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی Atomic Heart تنها سه هفته پس از انتشار بازی به بیش از ۵ میلیون نفر رسیده است. قطعا این آمار چندان نمایانگر میزان فروش بازی نیست، بویژه اینکه بازی اتمیک هارت از روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس بوده است اما، در هر حال این مسئله از شگفت این رقم نمی‌کاهد.

بازی Atomic Heart برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *