اخبار بازی

روند ساخت بازی Silent Hill 2 Remake مراحل پایانی خود را طی می‌کند

آقای Piotr Babieno، مدیرعامل استودیو بلوبر تیم در مصاحبه اخیر خود با رسانه PAP Business اعلام کرد روند ساخت بازی Silent Hill 2 Remake مراحل پایانی خود را طی می‌کند. درباره تاریخ انتشار این بازی کونامی تصمیم می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

می‌دانیم که استودیو لهستانی بلوبر تیم چالش بزرگی را پیش رو دارد. نه تنها باید طرفداران قدیمی و سخت گیر فرنچایز کلاسیک سایلنت هیل و بازی جریان ساز سایلنت هیل ۲ را خوشنود کند، بلکه باید در رقابت با بازی‌هایی همچون ریمیک رزیدنت اویل ۴ و دد اسپیس، جایگاه خود را پیدا کند و بتواند در سطح استانداردهایی ظاهر شود که کپکام و الکترونیک آرتز با این دو بازی بنیان گذاری کردند. مسلما فعلا برای قضاوت درباره این پروژه خیلی زود است و حتی تاریخ انتشار آن نیز رسما مشخص نشده‌ است. البته شاید ریمیک سایلنت هیل ۲ زودتر از آنچه تصور می‌شود روانه بازار شود.

آقای Piotr Babieno، مدیرعامل استودیو بلوبر تیم اخیرا با مجله PAP Business مصاحبه‌ای داشته است. ایشان در حریان این مصاحبه اعلام کردند روند ساخت بازی Silent Hill 2 Remake مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از ابتدا تا انتها قابل بازی کردن است. البته سازندگان نمی‌توانند درباره تاریخ انتشار بازی اظهار نظر کنند و سران کونامی با در نظر گرفتن بازه‌ای که باید برای تبلیغات و بازاریابی بازی طی شود، بازه انتشار بازی را تعیین می‌کنند.

کونامی پیشتر اعلام کرده قصد دارد حضور پررنگی در رویداد E3 2023 داشته باشد و احتمال می‌رود تاریخ عرضه ریمیک سایلنت هیل ۲ در جریان همین رویداد مشخص شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *