اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی RoboCop: Rogue City به ماه سپتامبر موکول شد

استودیو Teyon ساعاتی قبل با انتشار یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی، اعلام کرد تاریخ انتشار بازی RoboCop: Rogue City از ماه ژوئن سال میلادی جاری به ماه سپتامبر موکول می‌شود. این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی RoboCop: Rogue City سال ۲۰۲۱ معرفی شد. در آن زمان استودیو Teyon که سابقه ساخت Terminator: Resistance را در کارنامه دارد، وعده یک اقتباس مهیج و پر زد و خورد را به طرفداران داد و تنها به نمایش یک تیزر کوتاه از بازی بسنده کرد. تا ماه جولای سال ۲۰۲۲ خبر تازه‌ای از بازی منتشر نشد تا اینکه سازندگان اقدام به انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی کردند و مخاطبان یک ایده کلی از ماهیت بازی و ویژگی‌های آن بدست آوردند. سازندگان در آن زمان اعلام کردند که این بازی شوتر اول شخص در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود.

حال و در فاصله چند ماه تا عرضه بازی، استودیو Teyon تصمیم گرفته تاریخ انتشار بازی RoboCop: Rogue City از ماه ژوئن سال میلادی جاری به ماه سپتامبر موکول کند. در کنار تعویق در زمان انتشار بازی، سازندگان یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کردند. در این تریلر روبوکاپ را می‌بینیم که در مسیر تحقیقات خود، مقر تبهکاران را کشف می‌کند و در درگیری با آن‌ها، تمامی افراد را به قتل می‌رساند. بخش دیگری از بازی نیز جمع آوری اطلاعات و بازجویی نیز در این تریلر مشاهده می‌شوند. شما می‌توانید این تریلر جدید از گیم‌پلی بازی را از اینجا تماشا کنید.

تاریخ دقیق انتشار بازی روبوکاپ مشخص نیست اما می‌دانیم این عنوان طی ماه سپتامبر سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز مدتی پس از عرضه سایر نسخه‌ها منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *