اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Last of Us Part 1 مشخص شد

سونی و استودیو ناتی داگ با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از سیستم مورد نیاز بازی Last of Us Part 1 و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه PC رونمایی کردند. این بازی هشتم فروردین منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا عرضه ریمیک بازی لست آو آس یک موسوم به Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی باقی نمانده است. به لطف عملکرد کم‌نظیر اقتباس تلویزیونی از مجموعه و همچنین رضایت مخاطبان PS5 از تجربه مجدد نسخه اول لست آو آس، در نقطه اوج بازاریابی برای Last of Us Part 1 به سر می‌بریم و بهترین فرصت در اختیار سازندگان و ناشر قرار گرفته تا فروش خوب این بازی را تضمین کنند. در همین راستا کمپانی سونی با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ، از سیستم مورد نیاز لست آو آس پارت ۱ و همچنین ویژگی‌های نسخه PC رونمایی کردند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Last of Us Part 1 که می‌تواند این بازی را با رزولوشن ۷۲۰p و سی فریم بر ثانیه اجرا کند شامل پردازنده AMD Ryzen 5 1500X/ Intel Core i7-470k، شازنده گیگابایت رم، کارت گرافیک Geforce GTX 970/ Geforce 1050 Ti و صدگیگابایت فضای خالی است. سازندگان مشخصات سیستم‌های مختلفی را برای اجرای بازی با کیفیت‌های گوناگون معرفی کردند که در انتهای مطلب به آن‌ها اشاره می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نسخه PC بازی می‌توان به پشتیبانی از مانیتورهای عریض و فوق عریض، پشتیبانی از DLSS و FSR 2.2 و همچنین ارتقا کیفیت سایه‌ها و بافت‌ها اشاره کرد.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل سیستم‌ها مورد نیاز و پیشنهادی بازی لست آو آس پارت ۱ مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *