اخبار بازی

شایعه: بازی Elder Scrolls 6 برای PS5 عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار رسانه Axios، با توجه به اینکه مایکروسافت اعلام کرده تنها دو بازی معرفی شده از مجموعه Zenimax انحصاری هستند، شاید بازی Elder Scrolls 6 برای PS5 نیز عرضه شود. هنوز سران ایکس باکس این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۰ میلادی آقای فیل اسپنسر رئیس برند ایکس باکس پس از نهایی شدن خرید کمپانی بتسدا اعلام کرد انحصاری شدن یا نشدن تک تک IPهای این شرکت به صورت مورد به مورد بررسی می‌شود و هیچ جکم کلی درباره آن‌ها صدق نمی‌کند. البته سیاست‌های اخیر مایکروسافت باعث شده بسیاری به این عقیده برسند که بازی‌های بزرگ و به اصطلاح AAA بتسدا در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت خواهد بود و در نتیجه بازی Elder Scrolls 6 در همین دسته انحصاری قرار می‌گیرد، موضوعی که مایکروسافت هنوز آن را تایید نکرده است.

البته ممکن است برخلاف تصور همگان شاید شاهد عرضه بازی Elder Scrolls 6 برای PS5 باشیم. در جریان درگیری‌های لفظی مایکروسافت با سونی و سایر ارگان‌ها مخالف در جهت نهایی شدن قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد، آقای اسپنسر اعلام کرد تنها ۳ بازی جدید از بتسدا قرار است در انحصار برند ایکس باکس باشند که هیچ یک از این بازی‌ها تاثیر بسزایی روی بازار بازی‌های آنلاین ندارند. در آن زمان تصور می‌شد منظور آقای اسپنسر بازی‌های استارفیلد، ردفال و الدر اسکرولز ۶ است.

به گزارش آقای Stephen Totilo از رسانه Axios هفته گذشته سخنگوی ایکس باکس اعلام کرده تنها دو بازی از مجموعه بازی‌های معرفی شده کمپانی Zenimax انحصاری مایکروسافت هستند. مدتی پیش بازی Hi-Fi Rush برای Xbox Series X/S و PC منتشر شد و می‌دانیم که ردفال و استارفیلد نیز در انحصار مایکروسافت هستند. بنابراین ممکن است بازی Elder Scrolls 6 برای سایر پلتفرم‌ها از جمله کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شود. هنوز مایکروسافت نسبت به این تحلیل واکنشی نشان نداده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *