اخبار بازی

شایعه: بازی چند نفره Last of Us برای PS4 نیز منتشر می‌شود

بر اساس آگهی جدید استخدامی که در وبسایت رسمی استودیو ناتی داگ منتشر شده،احتمال می‌رود علاوه بر کنسول پلی استیشن ۵، بازی چند نفره Last of Us برای PS4 نیز منتشر می‌شود. هنوز این خبر رسما تایید نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سران استودیو ناتی داگ و سونی از مدت‌ها قبل خبر عرضه یک بازی چند نفره در جهان مجموعه لست آو آس را تایید کردند و می‌دانیم پروژه بعدی سازندگان آنچارتد چیست. البته هنوز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نشده و فارغ از چندین کانسپت آرت، اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نیست. مطابق شایعات این بازی چند نفره قرار است تا چندین سال پشتیبانی شود و رفته رفته محتوای آن تکمیل شود. به گفته آقای دراکمن داستان این بازی مستقل است و شخصیت‌های منحصر به فرد خود را دارد.

احتمال می‌‎رود پیش از پایان سال میلادی جاری (و احتمالا در جریان رویداد اختصاصی سونی که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود) ناتی داگ از این بازی مرموز رونمایی کند. طبیعتا مخاطبان کنسول پلی استیشن ۵ مشتریان اصلی این بازی هستند و شاید سونی تصمیم بگیرد این بازی را در اختیار مخاطبان PC نیز قرار دهد. البته ممکن است بازی چند نفره Last of Us برای PS4 نیز منتشر شود. در آگهی جدیدی استخدامی که در وبسایت ناتی داگ منتشر شده، آن‌ها به دنبال جذب افرادی در بخش کنترل کیفی هستند که عملکرد یک بازی چند نفره و آنلاین را مورد بررسی قرار دهند. در شرایط جذب آمده است که فرد مورد نظر باید با نحوه کارکرد کنسول PS5 و PS4 آشنایی داشته باشد و همین مسئله سبب شده احتمال عرضه بازی برای پلی استیشن ۴ نیز مطرح شود.

هنوز سونی و ناتی داگ نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند و پلتفرم‌های نهایی بازی چند نفره The Last of Us مشخص نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *