اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا

با پایان یک هفته دیگر آمار فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا اعلام شد و بر این اساس بازی Hogwarts Legacy توانست برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا باشد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

یک هفته دیگر در کشور بریتانیا پایان یافته و مطابق رسم همیشگی موسسه Gfk اقدام به انتشار آمار فروش بازی‌ها در این منطقه کرده است. بر اساس این آمار علی رغم اینکه چهار بازی جدید طی هفته گذشته روانه بازار شدند، هیچکدام نتوانستند خود را به صدر جدول برسانند و بهترین عملکرد متعلق به Kirby’s Return to Dream بود که در رتبه سوم قرار گرفت. Octopath Traveler 2 دیگر عنوانی است که هفته گذشته عرضه شده و در هفته اول عرضه در جایگاه ششم قرار گرفت. پشت سر این عنوان دو بازی Atomic Heart و !Like a Dragon: Ishin در جایگاه‌های هفتم و هشتم قرار گرفتند.

محصول جدید استودیو آوالانچ، بازی Hogwarts Legacy توانست برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا باشد. FIFA 23 بازهم رتبه دوم را در اختیار دارد و رشد ۲۱ درصدی میزان فروش بازی در مقایسه با هفته گذشته سبب نشد این عنوان به رتبه اول برسد. بازی گاد آو وار رگناروک با یک پله سقوط در رتبه چهارم ایستاده است. بازی Mario Kart 8 Deluxe نیز در عملکردی مشابه با سقوط یک پله‌ای به رتبه چهارم رفته است.

شما در ادامه می‌توانید ده عنوان پرفروش طی هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبه عنوان
۱. Hogwarts Legacy
۲. FIFA 23
۳. Kirby’s Return To Dream Land Deluxe
۴. God of War: Ragnarok
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Octopath Traveler 2
۷. Atomic Heart
۸. !Like a Dragon: Ishin
۹. Call of Duty: Modern Warfare 2
۱۰. Minecraft: Switch Edition

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *