اخبار بازی

سازندگان بازی Fallout New Vegas از علاقه خود برای ریمستر کردن بازی می‌گویند

پس از معرفی نسخه ریمستر بازی The Outer Worlds برای کنسول‌های نسل فعلی، سازندگان بازی Fallout New Vegas اعلام کردند دوست دارند کار مشابهی را با این بازی انجام دهند و یک نسخه بهبود یافته از آن را روانه بازار کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Fallout New Vegas روی کاغذ یک نسخه اصلی از مجموعه محبوب فال‌اوت محسوب نمی‌شود و از نظر ارکان طراحی مراحل و جهان بازی هم تفاوت‌های مشخصی با سایر نسخه‌های مجموعه دارد. هرچند سازنده این بازی بتسدا هم نیست اما، به عقیده بسیاری از طرفداران جزو یکی از بهترین بازی‌های مجموعه قرار می‌گیرد. پس از گذشت حدود ۱۳ سال از عرضه بازی، هنوز هم طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا هستند که انتظار بازگشت آن را می‌کشند. برای آن‌ها فرقی ندارد این بازگشت به صورت معرفی دنباله باشد یا معرفی نسخه ریمیک و ریمستر. هر خبری جدیدی از Fallout New Vegas باعث ایجاد هایپ و هیجان می‌شود.

ظاهرا علاوه بر طرفداران، این هیجان میان سازندگان بازی Fallout New Vegas نیز وجود دارد. آقایان تیم کین (Tim Cain) و لئونارد بویاسکی (Leonard Boyarsky) دو تن از اعضای ارشد استودیو آبسیدین در مصاحبه اخیر خود با رسانه TheGamer از علاقه خود برای کار روی این بازی سخن گفتند. آن‌ها می‌گویند دوست دارند با ارتقا دادن جلوه‌های بصری و گرافیکی این بازی و همچنین بروز کردن برخی مکانیزم‌های آن که با گذر زمان، از رده خارج شده‌اند، بار دیگر مخاطبان را جلب Fallout New Vegas کنند و آن‌ها بتوانند با “شخصیت‌ها و داستان‌های غنی بازی” ارتباط برقرار کنند.

هر تصمیمی مبنی بر آینده این بازی و دنباله‌های احتمالی آن باید از سوی بتسدا و مایکروسافت اتخاذ شود و این دو کمپانی فعلا در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *