اخبار بازی

هزاران خط دیالوگ و متن درباره پیش زمینه داستان Redfall در جهان بازی یافت می‌شود

به گفته تهیه کننده استودیو آرکین، هزاران خط دیالوگ و متن درباره پیش زمینه داستان Redfall در سراسر جهان بازی پخش شده و آن‌ها برای آشنا کردن مخاطبان با اسطوره شناسی بازی، از داستان گویی محیطی بهره برده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در کنار بازی استارفیلد که هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست، بازی ردفال جزو بزرگ‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت است که قرار است طی سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود. این بازی چند نفره کو-آپ در یکی از شهرهای ماساچوست جریان دارد و داستان گروهی از بازماندگان و مبارزان را روایت می‌کند که به جنگ خون آشام‌ها و سایر موجودات ماورایی می‌روند. هر چند ژانر این بازی لوتر-شوتر است و با ساخته‌های قبلی استودیو تا حدودی متفاوت است اما، هنوز می‌توان DNA استودیو را در روایت داستان به صورت ضمنی و استفاده از محیط به عنوان یکی از ابزارهای داستان گویی یافت.

آقای Ben Horne، تهیه کننده استودیو آرکین اخیرا با رسانه IGN مصاحبه‌ای داشته و در آن درباره نحوه روایت و آشنا کردن مخاطبان با پیش زمینه داستان Redfall سخن گفته است. به گفته ایشان سازندگان تلاش کرده‌اند تا امضای کار خود را در این بازی نیز حفظ کنند. موضوعاتی مانند داستان گویی محیطی و اینکه نحوه روایت به گونه‌ای باشد که سبب شد جهان بازی زنده القا کند. جهان بازی به مخاطب این حس را دهد که ارزش نجات دادن را دارد.

ما این چالش را برای خود ایجاد کردیم تا یک جهان بزرگ را خلق کنیم و اطمینان حاصل کردیم که در تک تک خانه‌ها و مغازه‌های بازی متنی برای خواندن یافت می‌شود. هزاران هزاران خط متن در جهان بازی پیدا می‌شود که وقایعی را روایت می‌کند که منجر به آغاز شدن داستان ردفال می‌شود.

ردفال دوزادهم اردیبهشت (دوم می) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی از روز اول عرضه در اختیار کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *