اخبار بازی

حالت VR در بازی Resident Evil 4 معرفی شد

کپکام روز گذشته از حالت VR در بازی Resident Evil 4 رونمایی کرد. این محتوا در انحصار PSVR 2 است و به صورت یک آپدیت رایگان در اختیار تمامی خریداران نسخه PS5 بازی قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ انتشار این آپدیت مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

روز گذشته هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ به صورت جهانی در بازار عرضه شد و بازی‌های بزرگ و مورد انتظاری همچون Gran Turismo 7 ،Resident Evil Village و Horizon call of the mountain جزو لانچ تاتیل‌های این هدست بودند و خریداران می‌توانند از همین لحظه به تجربه آن‌ها بپردازند. البته این بدان معنا نیست که دیگر بازی بزرگی برای PSVR 2 عرضه نمی‌شود و خریداران می‌توانند طی ماه‌های آتی منتظر عرضه بازی‌های محبوب و مورد انتظار دیگری همچون ریمیک Resident Evil 4 باشند.

ساعاتی پیش کمپانی کپکام خبر از ساخت حالت VR در بازی Resident Evil 4 داد. این حالت به صورت یک آپدیت رایگان برای تمامی خریداران نسخه پلی استیشن ۵ بازی عرضه می‌شود. حالت واقعیت مجازی در انحصار PSVR 2 است. هنوز مشخص نیست این حالت کدام بخش یا بخش‌های بازی را پوشش می‌دهد و شاید محتوای آن کاملا با محتوا ریمیک متفاوت باشد. کپکام زمان دقیقی را برای انتشار این آپدیت مشخص نکرد. لازم به ذکر است ناشر اعلام کرده تازه روند ساخت این آپدیت آغاز شده و بنابراین انتظار نمی‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن باشیم.

ریمیک رزیدنت اویل۴ چهارم فرودین ماه (۲۴ام مارس) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *