اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

استودیو تیم نینجا و کمپانی Koei Tecmo با انتشار یک پست از حداقل سیستم مورد نیاز بازی Wo Long: Fallen Dynasty و سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی روی پلتفرم PC رونمایی کردند. برای نصب این بازی به ۶۰ گیگابایت فضای خالی نیاز است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty باقی نمانده است. استودیو تیم نینجا همواره به ساخت بازی‌های چالشی و سخت شناخته می‌شود و در نسل هشتم به لطف مجموعه Nioh، بار دیگر میان مخاطبان هاردکور مطرح شد. بازخوردهای منتشر شده از نسخه دمو Wo Long: Fallen Dynasty نشان می‌دهد این بازی از پتانسیل بالایی جهت موفقیت برخوردار است و می‌تواند یک دنباله معنوی شایسته برای فرنچایز Nioh باشد. فارغ از منتشر شدن اطلاعات مختلف از بازی نظیر شخصیت‌ها، دشمنان، بخش PvP و … سیستم پیشنهادی و مورد نیاز بازی نیز مشخص شده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از وبسایت رسمی تیم نینجا، سیستم مورد نیاز بازی Wo Long: Fallen Dynasty شامل پردازنده Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 3400G، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 یا Radeon RX 570 و هشت گیگابایت رم است. چنین سیستمی توانایی اجرای بازی با رزولوشن ۷۲۰p و سی فریم بر ثانیه را دارد. پردازنده Core i7-8700 یا Ryzen 3600 XT و بالاتر، کارت گرافیک GeForce RTX 2060 یا Radeon RX 5700 XT و ۱۶ گیگابایت رم سیستم پیشنهادی بازی را شکل می‌دهند. بازی روی این سیستم با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. ۶۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی روی PC نیاز است.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل هر دو سیستم را مشاهده کنید:

Wo Long: Fallen Dynasty دوازدهم اسفندماه (سوم مارس) برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS5 ،PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی از روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *