اخبار بازی

گزارش: گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی The Day Before امروز منتشر می‌شود

در صفحه دیسکورد بازی The Day Before اعلام شد که امروز گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از این محصول منتشر خواهد شد که طبق توضیح تیم سازنده:« دیدنش را نمی‌خواهید از دست بدهید».

استودیوی بازی‌سازی فنتاستیک همچنان مشغول توسعه بازی The Day Before است و یک هفته کاملاً هیجان‌انگیزی را به خاطر واکنش مخاطبان و کاربران نسبت به این بازی سپری کرده و حالا برنامه‌های دیگری در دست دارد. در ابتداً قرار بود که گیم‌پلی جدید از محصول در ماه مارس رونمایی شود و در نهایت این موضوع به آخر ماه ژانویه موکول شد و دلیل این تأخیر نیز بنابر توضیحات تیم سازنده، به خاطر مشکلات و اختلافات تجاری ثبت برند بوده است. علاوه بر تأخیر در این رونمایی موردانتظار، توسعه‌دهنده نیز قبلاً توضیح داده بود که به خاطر بروز برخی از اختلاف‌ها، مجبور به تأخیر کلی داده‌ها و تاریخ انتشار نهایی محصول خود شد.

با این حال، همانطور که مشخص است، نمایشی تازه از گیم‌پلی امروز منتشر خواهد شد. به گفته یکی از ناظران در صفحه رسمی بازی The Day Before دیسکورد (‌که توضیحات آن توسط شخصی با نام کاربری Jworn10 در وب سایت ردیت کشف شد)، توسعه‌دهنده یک ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای از محصول خود در یوتیوب به نمایش می‌گذارد. این ناظر توضیح داد:

فردا برای تجربه‌ای که نمونه‌ دیگری ندارد، هماهنگ باشید. به ما اعتماد کنید، این یکی از افشاگری‌هایی است که نمی‌خواهید از دست بدهید!

چیزی که این موضوع را عجیب می‌کند، این است که هیچ اشاره‌ای به چنین پخشی در کانال رسمی توییتر یا یوتیوب بازی The Day Before نشده است و ممکن است این اتفاق رخ دهد یا بنا به هر دلایلی به تعویق بیافتد.

بازی The Day Before در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به صورت رسمی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین نسخه مربوط به پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باک سری اس نیز در دست توسعه قرار دارد و هنوز پنجره انتشاراتی آن را مطلع نیستیم؛ اما احتمالاً تیم سازنده در یک بازه زمانی مشابه اقدام به انتشار آن می‌کند.

آخرین نمایش‌ منتشر شده از بازی The Day Before محصراً روی قابلیت‌های Nvidia DLSS 3 و بازخوردهای نوری اشاره داشت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این محصول و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم بابت تجربه بازی موردنظر هیجان‌‌زده هستید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *