اخبار بازی

بازی های جدید Gamepass مشخص شدند

روز گذشته و هم زمان با عرضه بازی Hi-Fi Rush، این عنوان در کنار چند بازی دیگر راهی سرویس گیم پس شدند و در اختیار مشترکین این سرویس قرار گرفتند. بخش بعدی بازی های جدید Gamepass بزودی به آرشیو این سرویس اضافه می‌شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بامداد روز گذشته و در جریان رویداد Developer_Direct، مایکروسافت و بتسدا از بازی جدید استودیو Tango Gameworks رونمایی کردند. بدون شک در کنار نمایش عجیب و منحصر به فرد بازی Hi-Fi Rush، این زمان عرضه بازی بود که باعث غافلگیری بسیاری از مخاطبان شد. Hi-Fi Rush همان دیروز و همزمان با معرفی، برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC عرضه شد و در اختیار مشترکین گیم پس نیز قرار گرفت. موج دوم بازی‌های جدید گیم پس در ماه ژانویه شامل GoldenEye 007 و Roboquest و Hi-Fi Rush است.

Age of Empires 2: Definitive Edition و Inkulinati و JoJo’s Bizarre Adventure All-Star Battle R دسته پایانی بازی های جدید Gamepass در ماه ژانویه هستند که روز سی‌یکم روانه این سرویس می‌شوند. البته در اوایل ماه فوریه نیز قرار است چندین بازی دیگر در اختیار مشترکین سرویس گیم پس قرار گیرد. دوم فوریه Darkest Dungeon به گیم پس می‌آید. این بازی نقش آفرینی روگ لایگ با سبک مبارزات نوبتی به PC و کنسول‌های ایکس باکس می‌آید. بازی ریسینگ GRID Legends نیز در دوم فوریه از طریق کلود و EA Play در دسترس قرار می‌گیرد. آخرین بازی موج جدید عناوین گیم پس Hot Wheels Unleashed است که هفتم فوریه به PC، کلود و رایانه‌های شخصی می‌آید.

سی و یکم ژانویه بازی‌های زیر از آرشیو گیم پس خارج می‌شوند:

  • Donut County
  • Taiko no Tatsujin: The Drum Master
  • Telling Lies
  • Worms WMD
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *