اخبار بازی

بازی Sniper Elite 5 در فصل دوم میزبان سلاح‌ها و مأموریت‌های جدید داستانی خواهد بود

استودیوی بازی‌سازی ربلیون اخیراً توضیح داد که فصل دوم بازی Sniper Elite 5 شامل مأموریت‌های جدید داستانی و سلاح‌های تازه به همراه یک Landing Zone، نقشه تازه، قابلیت No-Cross Mode و همچنین لوازم آرایشی جدید می‌شود.

بازی Sniper Elite 5 از زمان انتشار در ماه می ۲۰۲۱ میلادی شاهد تغییرات قابل توجه‌ای بوده و این همان مسیری است که تیم سازنده قصد دارد با اعمال کردن آن، از خسته شدن مخاطبان در بازه زمان‌های مختلف جلوگیری کند و اینطور که به نظر می‌رسد، موارد جدید و بیشتری هم در راه هستند. استودیوی بازی‌سازی ربلیون جزئیات تازه‌ای از فصل دوم آخرین ساخته خود که البته یکی از موردانتظارترین به‌روزرسانی‌ها است، منتشر کرده و طبق توضیحات، طرفداران این فرانچایز مخفی‌کاری می‌توانند بسته‌های انتظاری خودشان را در بطن گیم‌پلی ببینند.

فصل دوم قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود و با در دسترس قرار گرفتن آن، دو مأموریت داستانی، شش بسته سلاح، دو پوسته ظاهری برای سلاح و چهار لباس برای شخصیت اصلی به محتوای گیم‌پلی بازی Sniper Elite 5 اضافه می‌شود. در همین حال، پس از آن، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر انتشار چند سلاح رایگان و البته چند نقشه تازه برای بخش چندنفره باشند.

در همین حال، استودیوی سازنده همچنین برخی از محتوای رایگانی که جزو برنامه‌های توسعه‌اش بوده را اخیراً برای کاربران منتشر کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به بسته آرایشی سلاح‌ها با طرح زمستانی، اضافه شدن Landing Zone و حالت No-Cross Mode برای بخش چندنفره اشاره کنیم که اگر تاکنون موفق به دریافت این به‌روزرسانی نشده‌اید، می‌توانید همین حالا اقدام کنید.

تیم سازنده در این خصوص توضیح می‌دهد:

به جای تقسیم نقشه حالت No-Cross، ما برای اولین بار یک تقسیم دایره‌ای را در این نقشه معرفی می‌کنیم. برای مثال، این موضوع به معنای محدود کردن یک تیم در بخش مرکزی روستا تلقی می‌شود که مخالفان آن‌ها را در خارج از این دایره محاصره کردند.
مجموعه‌ای از نقاط برتر نیز در نقشه برای فرصت‌های بیشتر تیراندازی تعبیه شده که هم بازیکنان و هم دشمنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین هیچ یک از طرفین نباید در گیم‌پلی دست کم گرفته شوند.

بازی Sniper Elite 5 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این محصول و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم از ویژگی‌های جدید فصل دوم بازی Sniper Elite 5 راضی هستید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *