اخبار بازی

نسخه جدید مجموعه The Crew با نام The Crew Motorfest شناخته می‌شود

اینطور که به نظر می‌رسد، ظاهراً‌ اطلاعات افشاء شده و شایعات روی نام نسخه بعدی از مجموعه The Crew تأثیر گذاشته و این محصول با نام بازی The Crew Motorfest شناخته می‌شود که در هاوایی روایت خواهد شد.

اخیراً مدتی است که شایعات مربوط به نسخه جدید مجموعه The Crew که احتمالاً توسط یوبی‌سافت در دست توسعه قرار دارد، به حد بالایی رسیده و به نظر می‌رسد که با تاریخ رونمایی از آن فاصله‌ای نداشته باشیم. شایعات به گونه‌ای شیوع پیدا کردند که حتی نام نسخه بعدی این مجموعه نیز مشخص شده و آن را با نام The Crew Motorfest می‌شناسند.

این مطلب در ابتدا توسط رسانه Insider Gaming مشاهده شده که از گزارش شخصی با نام کاربری ScriptLeaksR6@ به عنوان یک دیتاماینر یا استخراج‌ کننده اطلاعات به دست آمده است. اینطور که از گزارش پیدا است، نام نسخه بعدی مجموعه The Crew همانطور که کمی بالاتر ذکر شد، با نام The Crew Motorfest شناخته می‌شود و نام تجاری و لوگوی درون بازی نیز به عبارت « Motorfest » اشاره می‌کند که این عنوان را روی پلاک خودروها، بیلبوردها و منوی بازی نیز مشاهده شده است.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که بازی The Crew Motorfest که در طول پروژه توسعه‌اش با نام رمزی Project Orlando شناخته می‌شود، قرار بود به عنوان بسته الحاقی بازی The Crew 2 منتشر شود و بعداً تبدیل به یک بازی مستقل شد. رسانه Insider Gaming ادعا می‌کند که بازی در جزیره اوهایو در هاوایی جریان دارد و سازندگان از یک موتور جدید بازی‌سازی برای توسعه نسخه بعدی مجموعه The Crew استفاده کردند.

اینطور که از گزراش یادشده استنباط می‌شود، ظاهراً استودیوی سازنده برای ابتدای هفته آینده میلادی، برنامه‌‌‌ای برای رونمایی از بازی The Crew Motorfest دارد که این موضوع با خبر رسمی کمپانی یوبی‌سافت که پیش‌تر گفته بود یک محصول AAA معرفی نشده از آن‌ها قرار است در سال مالی ۲۰۲۴ ( بازه بین آپریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴) منتشر شود، مطابقت دارد که به هر حال نسخه بعدی مجموعه The Crew است.

فعلاً در خصوص پلتفرم‌های نهایی این بازی نمی‌توان صحبت کرد، اما همانطور که می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم، محصول موردنظر برای کنسول‌های نسل کنونی و رایانه‌های شخصی قطعاً در دسترس قرار خواهد گرفت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازندش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از طرفداران و علاقه‌مندان به مجموعه The Crew هستید و قصد دارید تا نسخه بعدی این فرانچایز را تجربه کنید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *