اخبار بازی

بازی Tom Clancy’s The Division 2 روی استیم منتشر شد

پیش‌تر به خاطر قراردادی که بین دو شرکت یوبی‌سافت و اپیک گیمز منعقد شده بود، بازی Tom Clancy’s The Division 2 فقط روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بود که اکنون این محصول در استیم هم برای فروش قرار گرفته است.

آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت مسیو که بازی Tom Clancy’s The Division 2 است و به عنوان یک محصول تیراندازی آنلاین شناخته می‌شود، اکنون در فروشگاه استیم برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. ورژن‌های مختلفی از این بازی مثل نسخه استاندارد، Warlords of New York Edition و Warlords of New York Ultimate Edition تا تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۶ بهمن ۱۴۰۱ با ۷۰ درصد تخفیف روی این پلتفرم به فروش می‌رسد.

داستان و مراحل بازی Tom Clancy’s The Division 2 در شهر واشنگتن دی سی روایت می‌شود و مأموران ویژه‌ای که با نام Strategic Homeland Division شناخته می‌شوند، باید با متجاوزان در خاک ایالات متحده به مقابله بپردازند. در طول محیط، بازیکنان شهرک‌هایی را خواهند دید که به کمک نیاز دارند و در بطن گیم‌پلی نیز باز هم چنین رویدادهای تصادفی را تجربه می‌کنند.

چه از نظر منابع و چه از نظر سیستم دفاعی، دشمنان از هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند هستند که می‌تواند به گروه‌های مختلفی تقسیم شده و شما را محاصره کنند؛ بنابراین مخاطبان باید با استراتژی کامل به نبرد با این دسته از دشمنان بپردازند.

بسته الحاقی Warlords of New York محصولی است که مازاد بر بازی اصلی توسعه پیدا کرده و بازیکنان را برای بار دیگر به شهرت منهتن باز می‌گرداند تا با شخصیت آرون کینر، یک عامل سرکشی که نقشه مخفی دولتی انتشار ویروس را دزدید و باعث به وقوع پیوستن وقایع نسخه اول شده بود، مبارزه کنند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 در حال حاضر با فصل دهم میزبان خیل عظیمی از مخاطبان است که هدف‌های جدیدی برای آن‌ها  به کمک Manhunt Target مشخص کرده و همچنین محتوای سیزن پس را با تغییراتی مواجه کرده است.

با توجه به اینکه نسخه رایانه‌های شخصی این محصول اکنون از طریق فروشگاه استیم منتشر می‌شود، بنابراین باید شاهد اتصال مجدد دو سرویس استیم و یوبی‌سافت کانکت به یکدیگر باشیم. در هر صورت یک نسخه آزمایشی از این محصول در سرویس یوبی‌سافت کانکت وجود دارد که شاید بهتر است با تجربه آن بهتر پیرامون خرید نسخه نهایی تصمیم بگیرید.

نظرتان در خصوص این خبر چیست؟ افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار بیشتر را از صفحه اصلی واران گیم مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *