اخبار بازی

شایعه: رویداد جدید Xbox زمستان امسال برگزار می‌شود

به گفته آقای جف گراب (Jeff Grubb)،ژورنالیست مشهور کمپانی مایکروسافت در حال تدارک مقدمات برای برگزاری رویداد جدید Xbox در آینده‌ای نزدیک است و ممکن است و پیش از آغاز فصل بهار این رویداد برگزار شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از حضور کمرنگ مایکروسافت در چند رویداد مهم اخیر صنعت بازی، بویژه رویداد The Game Awards 2022 خشم و نگرانی مخاطبان ایکس باکس و PC برانگیخته شد و بسیاری از کاربران با بازخوردهای منفی، نظرات خود را ابراز کردند. پس از آن سران ایکس باکس از مخاطبان خواستند صبور باشند و وعده دادند یک سال پر از اخبار مهم و بازی‌های مهیج را سپری کنند. چندین اینسایدر و لیکر معتبر نیز مدعی بودند مایکروسافت قصد دارد بزودی رویداد جدید و انحصاری خود را برگزار کند. برخی فصل بهار را زمان برگزاری این رویداد می‌دانستند. البته شاید نیاز نباشد طرفداران تا همین اندازه نیز صبر کنند.

آقای جف گراب، زورنالیست مشهور در تازه‌ترین قسمت پادکست XboxEra مدعی شد اخبار موثقی به وی رسیده که برگزاری رویداد جدید Xbox در فصل زمستان را تایید می‌کنند. البته ایشان این زمان را محتمل دانست و گفت شاید مهیا کردن تمامی مقدمات شاید تا فصل بهار زمان ببرد. علاوه بر نمایش بازی‌های AAA از مایکروسافت که قرار است طی سال ۲۰۲۳ روانه بازار شوند، یک بازی جدید از استودیو Tango Gameworks قرار است در جریان این رویداد رونمایی شود.

برخی از منابع خبر از رونمایی از استودیوهای جدید مایکروسافت در کشور ژاپن می‌دهند. ممکن است سران ایکس باکس در جریان همین رویداد از این استودیوها رونمایی کنند. لازم به ذکر است هیچ یک از اطلاعات فوق جنبه رسمی ندارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *