اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا؛ گاد آو وار رگناروک پس از دو هفته مجددا صدرنشین شد

پس از گذشت دو هفته و قرار گرفتن در رتبه‌های سوم و چهارم؛ گاد آو وار رگناروک توانست بار دیگر خود را به صدر جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا برساند. بازی‌های فیفا ۲۳ و Call of Duty: Modern Warfare 2 رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از برگزاری رویداد گیم آواردز، رفته رفته پرونده صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۲ میلادی بسته می‌شود و باید به سراغ بازی‌های رنگارنگی رفت که در لاین آپ سال ۲۰۲۳ قرار دارند. البته هنوز دو هفته تا پایان سال میلادی جاری زمان باقی مانده است و مطابق رسم همیشگی، با پایان یک هفته دیگر در بریتانیا، موسسه Gfk آمار فروش بازی‌های مختلف را در این منطقه منتشر کرده‌ است. بر اساس این آمار هیچ عنوان تازه عرضه شده‌ای نتوانست خود را به جمع ده بازی پرفروش هفته برساند. God of War Ragnarok به لطف عرضه سری جدید کنسول‌های PS5 در بسیار از کشورها، توانست بار دیگر صدر جدول را تصاحب کند.

فیفا ۲۳ که دو هفته گذشته صدرنشین جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا بود، این بار با سقوط یک پله‌ای به جایگاه دوم رسید. این امر برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز صادق است و این عنوان جایگاه دوم خود را با رتبه سوم عوض کرد. کالیستو پروتکل که هفته پیش در رتبه ششم بازی‌های پرفروش قرار گرفته بود، با شش پله سقوط به جایگاه ۱۲ رسید. این بازی با افت فروش ۶۹ درصدی مواجه شده است. Need for Speed Unbound، دیگر بازی تازه عرضه با افت فروش ۱۹ درصدی، از جایگاه هفدهم به جایگاه نوزدهم رفت.

شما در ادامه می‌توانید لیست ده عنوان پرفروش در بریتانیا طی هفته گذشته را مشاهده کنید:

رتبه. عنوان
۱. God of War Ragnarok
۲. FIFA 23
۳. Call of Duty: Modern Warfare 2
۴. Pokemon Violet
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Nintendo Switch Sports
۷. Pokemon Scarlet
۸. Sonic Frontiers
۹. Animal Crossing: New Horizons
۱۰. Minecraft (Switch)
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *