اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Horizon یک عنوان Co-op است

با توجه به آگهی‌های استخدام استودیو گوریلا گیمز، بازی جدید Horizon یک عنوان چند نفره و کو-آپ است. پیشتر شایعات خبر ساخته شدن یک بازی چند نفره در جهان هورایزن را داده بودند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

طی هفته گذشته بارها اخبار مربوط به پروژه جدید استودیو Guerrilla توسط رسانه‌ها و لیکرهای مختلف منتشر شده بود و حال ظاهرا خود استودیو به صورت ضمنی این موضوع را تایید کرده‌ است. به گزارش یکی از کاربران توئیتر به نام JorRaptor، استودیو گوریلا گیمز اخیرا چندین آگهی استخدام منتشر کرده که در تمامی آن‌ها به یک بازی کو-آپ در جهان هورایزن اشاره شده است.

علاوه بر اینکه در تمامی آگهی‌ها به آنلاین بودن پروژه جدید اشاره شده، مشخصا بازی جدید Horizon همچنان یک بازی داستان محور است. در آگهی استخدام مربوط به نویسندگان آمده است: “ما از نویسندگان خود انتظار داریم مرزهای داستان گویی در بازی‌های جهان را بازتعریف کنند. ما می‌خواهیم مخاطبان جذب ماموریت‌ها و شخصیت‌های بازی شوند و تا زمانی که کنترلر را در دست دارند، با تمام تمرکز داستان بازی را پیگیری کنند.”

آگهی استخدام طراح ارشد سیستم مبارزات، خبر از کو-آپ بودن بازی جدید می‌دهد. در متن این آگهی می‌خوانیم: “گوریلا گیمز به دنبال یک طراح ارشد مجرب و باانگیزه است تا طیف وسیعی از ماشین‌های مختلف را طراحی کند که تماشایی باشند، مبارزه با آن‌ها چالش برانگیز باشد و مخاطبان خاطره مبارزه با آن‌ها در کنار یکدیگر را تا مدت‌ها به خاطر آورند”

در حال حاضر بازی Horizon Call of the Mountain به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PS VR 2 در دست ساخت است و بسته الحاقی Burning Shores قرار است ۳۰ام فروردین ماه برای بازی Horizon Forbidden West عرضه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *