اخبار بازی

کارگردان Callisto Protocol می‌گوید سونی مقصر ایرادات فنی بازی نیست

آقای گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، کارگردان Callisto Protocol در توئیت اخیر خود به صراحت اعلام کرد دلیل اصلی ایرادات فنی بازی، کوتاهی تیم سازنده است و به سونی یا هر شریک ترد پارتی دیگری مربوط نمی‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حدود یک هفته از عرضه بازی کالیستو پروتکل، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی می‌گذرد و این عنوان همچنان درگیر حواشی و شایعات پیرامون این بازی است. از یک سو احیا حس نوستالژی مجموعه دد اسپیس و ارائه یک عنوان وحشت-بقا خوش ساخت، سبب رضایت بسیاری از خریداران شده و از یک جنبه دیگر مواردی همچون سیستم مبارزات با سلاح سرد بازی و از همه مهم‌تر باگ‌ها و ایرادات فنی، بویژه روی نسخه PC خشم برخی از مخاطبان را برانگیخته است.

استودیو Striking Distance، سازنده بازی وعده داده تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در اسرع وقت تمامی این ایرادات رفع شوند و عملکرد فنی و اجرایی بازی به پایداری برسد. در این میان حواشی و شایعاتی درباره علت رخ دادن این باگ‌ها و ایرادات وجود دارد. به عقیده برخی همکاری سونی و تیم سازنده سبب ایجاد این ایرادات روی نسخه Xbox و PC بازی شده‌است. آقای گلن اسکافیلد، کارگردان Callisto Protocol  می‌گوید همکاری سونی و تیم سازنده صرفا برای جلوه‌های بصری و ضبط موشن کپچر بوده و کارمندان پلی استیشن روی هیچ بخش دیگری کار نکرده‌اند.

عوامل زیادی باعث شکل گیری این شایعات شده‌اند، یک مورد مربوط به تیتراژ پایانی بازی است که در لیست سازندگان نام برخی کارمندان سونی به چشم می‌خورد. مورد بعدی مربوط به بررسی رسانه Digital Foundry است که به مقایسه نحوه اجرای بازی روی PS5 و Xbox Series X پرداخته‌است و در جمع بندی خود می‌گوید به وضوح نسخه PS5 بهتر و روان‌تر اجرا می‌شود.

کالیستو پروتکل هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،Xbox Series X/S ،PS5 و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *