اخبار بازی

نقدها و نمرات بازی Callisto Protocol جمعه منتشر می‌شود

اکانت رسمی وبسایت متاکریتیک در توئیتر اعلام کرد نقدها و نمرات بازی Callisto Protocol هم زمان با روز انتشار بازی یعنی یازدهم آذر (دوم دسامبر) منتشر می‌شوند. البته نمرات ساعاتی زودتر منتشر می‌شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

روزها و هفته‌های آتی به نوعی بهترین دوران برای طرفداران ژانر وحشت-بقا محسوب می‌شود و آن‌ها در انتظار عرضه چند بازی بزرگ جدید و نسخه‌های فرنچایزهای شناخته شده‌ هستند. یکی از این بازی‌ها که به نوعی دنباله معنوی مجموعه دد اسپیس محسوب می‌شود، عنوان کالیستو پروتکل است که توسط استودیو Striking Distance ساخته می‌شود. این استودیو مشتکل از اعضای سابق و مجرب استودیو Visceral Games است و یکی از خالقین مجموعه دد اسپیس کارگردانی این بازی را بر عهده دارد.

با تمام این اوصاف و با در نظر گرفتن نمایش‌های خیره کننده بازی، بی‌دلیل نیست که این عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری است و طرفداران برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند اما، اگر شما از آن دسته مخاطبان هستید که همچنان درباره خرید بازی تردید دارید و ترجیح می‌دهید تا زمان انتشار نقدها و نمرات بازی Callisto Protocol منتظر بمانید، باید گفت نمرات بازی تنها ساعاتی پیش از عرضه رسمی آن منتشر می‌شوند. اکانت رسمی وبسایت متاکریتیک در توئیتر با انتشار یک توئیت این خبر را اعلام کرد و از مخاطبان خواست پیشبینی‌های خود را از عملکرد این بازی به اشتراک بگذارند.

کالیستو پروتکل روز جمعه یازدهم آذر ماه (دوم دسامبر) برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *