اخبار بازی

شایعه: تریلر جدید بازی Tekken 8 در رویداد The Game Awards منتشر می‌شود

مطابق تصویری که یکی از استریمرهای توئیچ منتشر کرده، ظاهرا بندای نامکو قصد دارد تریلر جدید بازی Tekken 8 را در رویداد The Game Awards به نمایش گذارد. این رویداد هفدهم آذر ماه برگزار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک رویداد The Game Awards یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رویدادهای سالانه در واران گیم‌های ویدیویی است. همواره با نزدیک شدن پایان یک سال میلادی علاوه بر جشن گرفتن و بزرگداشت بازی‌های جذابی که در طول سال عرضه شدند، شاهد معرفی ده‌ها بازی جدید در کنار نمایش تریلرهای مختلف از بازی‌های مورد انتظار هستیم. قطعا رویداد امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست. تا کنون یک نمایش کامل از بازی فاینال فانتزی ۱۶ تایید شده و اینسایدرها خبر از معرفی نسخه جدید کرش بندیکوت، نمایش جدیدی از دیابلو ۴ و بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌دهند. مسلما لیست به اینجا ختم نمی‌شود و ظاهرا باید بازی تکن ۸ را نیز به این لاین آپ اضافه کنیم.

یکی از استریمرهای توئیچ به نام AvoidingThePuddle که به دلیل علاقه و تخصص در بازی‌های سبک فایتینگ شهرت دارد، اخیرا یکی از محصولات مربوط به مجموعه تکن را در استریم خود آنباکس کرده‌است. درون جعبه یک کارت وجود دارد که به بازی تکن ۸ اشاره می‌کند و می‌گوید خود را برای رویداد The Game Awards آماده کنید. مسلما این کارت (در صورت جعلی نبودن) به تریلر جدید بازی Tekken 8 اشاره دارد که احتمالا در جریان رویداد نمایش داده خواهد شد.

بندای نامکو می‌گوید قصد دارد بازی تکن ۸ را در بازه سال میلادی ۲۰۲۳ یعنی از آوریل ۲۰۲۳ تا پایان مارس ۲۰۲۴ عرضه کند. این عنوان برای PS5 ،PC و Xbox Series X/S در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *