اخبار بازی

آپدیت جدید God of War Ragnarok عملکرد بازی را بهبود می‌بخشد

سانتا مونیکا ساعاتی قبل آپدیت جدید God of War Ragnarok را با هدف بهبود عملکرد بازی و رفع باگ‌ها و ایرادات فنی منتشر کرد. این آپدیت محتوای جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به دو هفته از عرضه بازی گاد آو وار رگناروک می‌گذرد و همچنان این عنوان و حواشی مربوط به آن، تیتر اول بسیاری از رسانه‌های ویدیو گیمی هستند. پس از نقدهای بسیار مثبت منتقدان در سراسر دنیا، بازخورهای کم‌نظیر مخاطبان نیز نشان از موفقیت محصول جدید سانتا مونیکا دارد. هر چند بازی در بخش فنی و نحوه اجرا روی هر دو پلتفرم مقصد خود بسیار روان عمل می‌کند اما، بویژه مخاطبان PS4 به ندرت با باگ‌ها و ایراداتی مواجه شدند که از لذت بازی برای آن‌ها کاسته است.

در همین راستا استودیو سانتا مونیکا آپدیت جدید God of War Ragnarok را با هدف بهبود عملکرد بازی و رفع باگ‌ها و ایرادات فنی منتشر کرد. این آپدیت صرفا مربوط به موارد فنی و عملکردی بازی است و محتوای جدیدی را به آن نمی‌افزاید. از زمان انتشار بازی سازندگان هیچگونه اظهار نظری درباره محتوای جدید در قالب DLC برای بازی نداشته‌اند و ساخته شدن دنباله مستقیم برای بازی را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. با این اوصاف آقای کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War 2018 و سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری در سانتامونیکا چندی پیش گفت آن‌ها چند پروژه جدید در دست ساخت دارند.

گاد آو وار رگناروک هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *