اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Crash Bandicoot یک عنوان چند نفره و تیمی است

مطابق ویدیو جدیدی که در یوتیوب منتشر شده بازی جدید Crash Bandicoot که از آن به عنوان Crash Wumpa League یاد می‌شود که بازی چند نفره است که در آن بازیکنان می‌توانند در قالب تیم‌های چهار نفره در مقابل یکدیگر قرار گیرند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Toys For Bob پس از چندین سال بالاخره یک نسخه درخور و محبوب را به طرفداران مجموعه کرش بندیکوت ارائه کرد. بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time همان عنوانی بود که هواداران سال‌ها در انتظار آن بودند و مجموعه را به ریشه‌های آن را بازگرداند. پس از عرضه این بازی بسیاری امیدوار بودند خبر ساخت نسخه جدید بلا فاصله از سوی اکتیویژن تایید شود اما، با توجه به اولویت بندی این کمپانی برای پشتیبانی از وارزون، Toys For Bob مسئول همکاری با سایر استودیوهای اکتیویژن شد و همین مسئله امیدها را کم‌رنگ کرد.

البته هنوز هم می‌توان به معرفی بازی جدید Crash Bandicoot امیدوار بود. یکی از کاربران نامدار توئیتر در میان طرفداران بازی به نام Liam Robertson اخیرا ویدیو جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرده که ظاهرا از نسخه prototype بازی است. این بازی که با نام Crash Wumpa League شناخته می‌شود یک بازی تیمی است که در آن مخاطبان در قالب تیم‌های ۴ نفره به رقابت می‌پردازند. در این بازی شخصیت‌های محبوب و قدیمی مجموعه به همراه چند شخصیت جدید قابل بازی خواهند بود و هر کدام دارای حملات و قابلیت‌های خاص خود هستند.

اکتیویژن نیز مدتی پیش به صورت ضمنی معرفی نسخه جدیدی از کرش بندیکوت را در جریان رویداد The Game Awards 2022 تایید کرده بود. این رویداد ششم دسامبر برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *