اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی World of Horror مشخص شد

تاریخ انتشار بازی World of Horror تابستان سال آینده است. این عنوان خاص که از مانگاهای Junji Ito الهام گرفته، قرار است برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی World of Horror یکی از بازی‌ها خاص و نوآورانه سال‌های اخیر است. این عنوان با استایل ۱ بیتی و فضای مانگا گونه خود، توجه طرفداران ژانر وحشت را به خود جلب کرده است و نسخه early access آن روی PC نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. علاوه بر رایانه‌های شخصی، این بازی قرار است برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ نیز عرضه شود.

فضای بازی الهام گرفته از آثار Junji Ito است که طرفداران مانگا به خوبی با وی آشنایی دارند. وحشت بازی از نوع کهکشانی و تلاش برای درک حقایق ناملموس است. مبارزات بازی، پایان‌های مختلف آن و همچنین اسرار حاکم بر بازی کاملا بستگی به داستان‌ها و اسراری است که مخاطبان به وسیله ابزار توسعه‌ای که در بازی قرار داده شده، دارد و حتی ممکن است بر خلاف انتظار مخاطب پیچش‌هایی نیز در این داستان‌ها بوجود آید. برخی از خط‌های داستانی بازی و اسرار آن از پیش تعیین شده هستند.
به گفته سازنده بازی، Panstasz تمام طراحی‌های بازی به وسیله نرم افزار Paint انجام شده‌است.

تاریخ انتشار بازی World of Horror تابستان سال ۲۰۲۳ است. نسخه early access از طریق استیم، GOG، مایکروسافت استور قابل تجربه است. مشترکین سرویس گیم پس می‌توانند به رایگان این نسخه را روی PCهای خود تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *