اخبار بازی

بازی Battlefield 2042 به سرویس Game Pass Ultimate می‌آید

کمپانی EA و استودیو DICE اعلام کردند هم زمان با آغاز فصل سوم بازی Battlefield 2042، این عنوان سرویس Game Pass Ultimate و EA Play در دسترس قرار می‌گیرد. پیشبینی می‌شود فصل سوم بازی اواسط دسامبر آغاز شود. برای اطلاع از چدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در کنار سایبرپانک ۲۰۷۷ از بزرگ‌ترین بازی‌‎های ناامید کننده در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند. طرفداران ژانر شوتر و بازی‌های چند نفره برای این بازی لحظه شماری می‌کردند و در نهایت یک عنوان غیر بالانس، پر از باگ و ایرادات فنی و کم محتوا نصیبشان شد. با تمام این اوضاف طبیعی است که با توجه به وجود نام فرنجایز بتلفیلد در کنار این محصول، هنوز هم مخاطبانی هستند که علاقه دارند دست کم برای یک بار این بازی را تجربه کنند و اگر برچسب قیمت بازی موردی است که باعث تردید آن‌ها در تصمیم گیری شده، الکترونیک آرتز یک خبر خوب برای آن‌ها دارد.

کمپانی EA و استودیو DICE اعلام کردند هم زمان با آغاز فصل سوم بازی Battlefield 2042، قصد دارند این عنوان را به رایگان در اختیار مشترکین سرویس EA Play قرار دهند. با توحه به اینکه سرویس EA Play اکنون بخشی از ورژن آلتیمیت گیم پس است، در نتیجه بتلفیلد ۲۰۴۲ سرویس Game Pass Ultimate نیز می‌آید. هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل سوم مشخص نیست اما، بدون شک در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

Battlefield 2042 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *